34 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt deze voor z'n eerste verjaardag. Opa's en oma's willen liever wat geld overmaken. Verder krijgt hij wat speelgoed van ooms en tantes (hier de 1e dus nog geen half huis vol)

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd, hier 8mnd pas maar ook al begonnen met een lijstje maken 😊

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Zelf geven we haar een leuke waterspeeltafel. Cadeautjes bedenken voor je v ...
Welke watertafel is geschikt vanaf 1 jaar? Ik kom vooral vanaf 3 jaar tegen. (Gaat me vooral om de hoogte)

2 jaar geleden

Reactie op wardy

Welke watertafel is geschikt vanaf 1 jaar? Ik kom vooral vanaf 3 jaar tegen ...
https://www.bol.com/nl/p/feber-zand-watertafel/1004004013408694?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze had ik gezien, maar weet ook dat als ze eenmaal staan dat het niet zo heel veel meer uit maakt. Ik blijf er ook bij dus kan altijd nog samen spelen!

2 jaar geleden

De vuilniswagen kwam ik ook goedkoop tegen en gelijk gekocht voor zijn verjaardag inderdaad haha. Een wheely bug is ook erg leuk! Die hebben wij als kraamcadeau gehad. Verder heb ik op het lijstje een driewieler, pikler driehoek, puzzel, zwembadje, woezel verstoppertje, badspeelgoed en blokken

2 jaar geleden

Een ballenbak

2 jaar geleden

Activiteitenbord. Of buitenspeelgoed, glijbaan, een schommelwip, zandbak bijv. Jaar abonnement bij ballorig Houten speelbak met kinetisch zand en grapatt speelgoed vind ik ook erg leuk maar misschien pas voor sinterklaas

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Hier krijgt hij een dikke kus en een mooie taart! Van de familie vraag ik e ...
Mooi topic! Ik volg ook! Mijn kleine houdt nu al van klimmen en klauteren op de bank tegen alle kussens op. Dus krijg al mooie ideeën hier met pikler driehoek of de 3in1 glijbaan! Nog 3 maanden sparen.. Maar dit is toch wel het allermooiste cadeautje later!

2 jaar geleden

Van mijn ouders krijgt hij een zwembad, van ons een velours ballenbad en waarschijnlijk van mijn schoonouders een loopfiets. Van mijn broertje krijgt hij z’n eerste loopschoentjes en van mijn schoonzusje een speelhuisje voor in de tuin. Op de schoenen na allemaal cadeaus waar hij meerdere jaren iets aan heeft, iedereen wou iets “duurs” doen dus dan heb ik liever iets waar hij wat aan heeft dan bull. Mijn broertje vind het stappen met hem helemaal geweldig daarom wil hij graag de schoentjes doen

2 jaar geleden

Een aantal hebben het over een ballenbak. Deze hebben wij gekregen toen onze oudste 1 werd. Was hier een succes! Het is ook allemaal los van elkaar te gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op Chann07

Een aantal hebben het over een ballenbak. Deze hebben wij gekregen toen onz ...
Een link toevallig?

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Een link toevallig?
https://www.bol.com/nl/nl/p/iglo-kindertent-met-tunnel-200-ballen-tas-speeltent-ballenbak-speelhuis/9200000085401969/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-113528961097-S-1453748667564-9200000085401969&gclid=CjwKCAiAvOeQBhBkEiwAxutUVKZzUqcTnQG6-VG0CTv9npOhv2pH1_6R3SNQ7RsV0Cc2uw-vI7zXchoCRvoQAvD_BwE

2 jaar geleden

Ik volg! Ons meisje wordt half juni 1 🌻 Ik ben wat kado ideeën aan t verzamelen en heb ze alvast op lijstje.nl gezet, zal m hier ook delen ter inspiratie en misschien nog wisselen / aanvullen met ideeën uit dit topic 👍🏻

2 jaar geleden

We vragen : schuif af , tuinhuisje en berger learn to ride Of geld voor zijn spaarpot