11 Reacties

2 jaar geleden

Ik kijk wat mijn gevoel aan geeft. Als die het snachts koud krijgt wordt die wakker dus dan weet ik dat het de nacht erop anders moet. Hier slaapt die in een slaapzak tog 0.5 met lange mouwen pyjama en onder laken/deken😅🙈. Savonds is die wel wat naar boven gekropen dus heb er wel vertrouwen in dat die het zelf reguleert. Zijn kamertje is nu 23 graden overigens.

2 jaar geleden

Ik probeer zelf de armen zo lang mogelijk bedekt te houden omdat me dat koud lijkt! Bij ons is het wel kouder 21-22. Hij slaapt nu in romper, pyjama met lange mouwen en slaapzak met mouwen 24.2 is wel vrij warm, maar hoe voelt ze in haar nekje? Kan je een mouwloze slaapzak aan doen maar dan wel lange mouwen romper? Zou je ook niet blind staren op het getal op de thermostaat overigens!

2 jaar geleden

Hier een romper met korte mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen. Hij slaapt perfect en voelt in de ochtend lekker aan.

2 jaar geleden

Best lastig inderdaad en ook per baby weer erg verschillend. Hier de laatste dagen tussen de 22 en 24 graden op zijn kamer (avond meestal 24 en ochtend 22) en hij heeft een romper zonder mouwen, t-shirt met korte mouwen en een 0.5 tog slaapzak aan. Dat werkt hier goed. Met lange mouwen had hij het veel te warm en met een broek al helemaal. En als we toch merken dat hij het koud heeft in de nacht, leggen we een dekentje over 'm heen.

2 jaar geleden

Hier slaapt hij met romper korte mouwen pyjama bovenop, onder niks. Slaapzak tog 2.5 zonder mouwen. En anders romper met lange mouwen zonder pyjama slaapzak tog 2.5 zonder mouwen. Moet nog zomer slaapzakken halen.

2 jaar geleden

Ik vind het ook moeilijk om het in te schatten. Hij slaapt momenteel enkel in zijn romper hier. Geen deken of slaapzak 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft het erg warm als hij naar bed gaat. De kamer is dan 24 a 25 graden.. dan heeft hij alleen een korte mouwen romper aan en een slaapzak. Als wij naar bed gaan, krijgt hij een lange mouwen romper aan en een broekje, want s nachts koelt het bij ons boven erg af. Super vervelend want het wakker maken s avonds/s nachts is onhandig; maar als we hem gelijk een lange mouwen romper aan doen met broekje dan word hij midden in de nacht wakker omdat hij het te koud heeft

2 jaar geleden

Hier een romper met lange mouwen een slaapzak TOG 3.0, maar dan mouwen eraf. Dus zal 2.5 zijn. Het wisselt per nacht maar de temperatuur begint meestal rond de 23/24 en zakt in de nacht naar 20/21. Heeft 's morgens lekker warme benen, maar niet over de kook. Had ook nog geen zomerslaapzak, maar die kwamen vandaag binnen. Ga fan denk ik naar romper met lange mouwen en een dun broekje + slaapzak 1 TOG. Maar ook allemaal een kwestie van uitproberen

2 jaar geleden

Dankjewel voor de reacties! Aangezien het hier nu 28 graden is hebben we haar maar korte mouw en 0.5 slaapzak aangedaan. En ze slaapt heerlijk door in de nachten dus niet te koud

2 jaar geleden

Hier romper korte mouw en pyjama (kort broekje en shirtje korte mouw) met slaapzak 1tog. Begin avond 23/24 graden en in de nacht zakt het naar 20/21.

2 jaar geleden

Ik worstel ook..die temperatuur is zo hoog! Gisteravond 27 graden dus alleen korte mauw romper en 0.5 slaapzak zonder mauwen. Had wel het raam op een kier open en gelukkig daalde de temperatuur snel naar 23-24. Daar bleef het de rest van de nacht steken. Tegen de ochtend werd hij wakker (ik denk fris). Dus mouwtjes er aan geritst en sokjes aan gedaan. Leek prima om nog even door te slapen.