Mijn dochter vindt het heel vervelend om de zon in haar gezicht te krijgen. Ze draait meteen met haar hoofdje en knijpt haar ogen dicht. Als ze te lang de zon in haar gezicht krijgt dan gaat ze mopperen en uiteindelijk huilen.
Hebben meerdere kindjes dit? Ik twijfel of we een zonnebrilletje voor haar moeten kopen, maar ik weet niet of dat goed werkt.
Hier hetzelfde. Een pet gekocht, maar ook een zonnebril. Het was even wennen maar hij laat ‘m nu gewoon op. Merkt waarschijnlijk het voordeel ervan (en het staat ook nog eens leuk haha)
Hier ook hetzelfde. Alleen een zonnebril wil hij echt niet op helaas. Dus hang er bij gedeeltes waar de zon in zijn ogen schijnt maar een zonneschermpje over (van dooky).
Dat is gelukkig heel normaal voor kindjes. De zon is veel te fel voor hun ogen en ze kunnen vaak de warmte ook nog niet zo goed kwijt. Wij hebben een petje en zonnebrilletje (al is dat beiden nog geen succes om dit moment).
Mijn dochter heeft precies hetzelfde, ze vind dat echt verschrikkelijk als de zon in haar gezicht komt. Ook huilen en wegdraaien en ze wil dan ook niet meer zitten 😩.. Zonnebril houd ze niet op helaas.. z’n zonnehoedje helpt redelijk goed hier! Ze heeft lichte ogen, daar kan het wel mee te maken hebben, had nog nagevraagd of het niet iets anders was, maar gewoon vel aan de ogen.
Hier ook en ook wij hebben een zonnebril aangeschaft. Ideaal! Hij laat hem gewoon op. Waarschijnlijk omdat ie door heeft dat het werkt. En super stoer is het ook nog is 😎
Hier ook hetzelfde. Zag zelfs toevallig gisteren nog bij de babydump een zonnebril met bandje voor baby’s.
Heb het niet gekocht, maar twijfel wel. Heeft iemand toevallig hier ervaring mee?
Hier ook hetzelfde. Zag zelfs toevallig gisteren nog bij de babydump een zo ...
Zo een soort hebben wij ook maar dan van baby Dutch ofzo? Maar dat bandje past dus mooi niet over zn hoofd 😅 dus dan maar los, zonder bandje. Brilletje is leuk hoor!
Jaa hier ook! En mn opvang kindje die 1.5mnd ouder is ook 😂 Heb via vinted een zonnebrilletje met bandje, en hij vind t nu wel prima! Zijn 'm nu aan het testen voor straks op de fiets 😊
Ach! Lief. Ja mijn dame word echt boos als de zon in dr gezicht schijnt. Als oma nu met haar gaat wandelen spant ze een theekdoek voor de wagen omdat ze anders de hele weg zit te piepen. Even kijken of ze de zonnebril niet af gaat gooien anders wil ik dit ook proberen.