27 Reacties

2 jaar geleden

Onze kleine man is al 4x geknipt. Hier zijn de zijkanten kort en de bovenkant wat langer zodat ik een kuifje kan maken met gel. Ik ben begonnen met zwitsal gel maar ben nu over op goedkope hema gel.

2 jaar geleden

Hier heeft de kleine man meestal een kuifje. Bovenop werd het ook te lang, dat heb ik zelf geknipt, zijkanten was nog niet nodig. Ik gebruik gel van Zwitsal.

2 jaar geleden

Hij is al 5x geknipt, deed het eerst met Zwitsal gel mengen met een stevige gel. Maar nu kinder gel gehaald, maar ben er nog niet zo tevreden over.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is al 3x geknipt nu, eerste keer helemaal kaal. 2 keren erna een opscheertje. Gebruik verder nog niks voor zijn haren.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook al eens geknipt maar ik gebruikte eigenlijk nog geen gel. Zat een beetje met dezelfde vraag welke gel dan. Dus ga ik ook proberen! Thanks

2 jaar geleden

Hier Zwitsal gel, maar na 3x rollen is het er alweer uit...

2 jaar geleden

Ik gebruikte bij de jongens toen ze klein waren gewoon echte gel. Vanaf een maand of 8. De Zwitsal gel ruikt lekker maar je hebt er voor een stoere kuit niets aan! 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ik gebruik de dinogel van de kruidvat voor mijn jongens en soms nog beetje haarlak op

2 jaar geleden

Hier gebruiken we de zwitsal gel. Ik knip zelf nu rondom zijn oren de rest laten we lekker groeien.. kapsel bedenken we wel als die wat ouder is haha

2 jaar geleden

Reactie op Chann07

Ik gebruik de dinogel van de kruidvat voor mijn jongens en soms nog beetje ...
Ja die wou ik ook, maar zijn uit het assortiment hier 😒

2 jaar geleden

Ik laat het maar groeien denk ik. Eigenlijk geen idee. Hoop hier nog wat inspiratie op te doen.

2 jaar geleden

Hier eerst met borsteltje met water op kammen, dan zwitsal baby gel erin. Hij is al 2x naar de kapper geweest.

2 jaar geleden

Al drie keer bij de kapper geweest. Wij gebruiken een paste van de kapper. Blijft de hele dag overeind, ook na slaapjes!

2 jaar geleden

Hier ook de Zwitsal baby gel, al moet meneer echt nodig naar de kapper. Bovenop word het nu wel erg lang 😆

2 jaar geleden

Hier groeit het haar nog niet zo hard 🤭 maar dacht om het misschien wel rond zijn oren wat netter te knippen (of te laten doen)

2 jaar geleden

M'n knulleke gaat woensdag voor de 2e keer na de kapper. Gebruiken gewoon Nivea Gel, die van de zwitsal ruikt lekker maar heb je nix aan.

2 jaar geleden

Wat een schatjes allemaal zeg. Leuk die foto's!

2 jaar geleden

Ik ben zelf kapster geweest dus nu 1x geknipt! Gebruik zelf sinds 1 week voor hem wax en daarmee zit het leuk!

2 jaar geleden

Jullie mannen hebben al veel meer haar dan mijn dochter 😂😂😂

2 jaar geleden

Als papa je haren doet 😵‍💫😂