Hi allen,
Ons dochtertje is bijna 8 maanden en past al bijna niet meer in haar maxi.
Nou zijn we aan het kijken naar een passend autostoel maar er is zooo veel keus...
Belangrijke punten waar we rekening mee houden; een beetje compact, dus passend in een kleinere auto, in beide richtingen te gebruiken, zijwaartse steun, ligstand natuurlijk en zowel isofix als gordelsysteem.
Heeft iemand tips of ideeën? 😀
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juni-2021/ervaring-draaibare-autostoel-en-merk-kBdQx3 Miss dat je hier tips kan vinden. Wij hebben de David pro.
Wij hebben 2x de maxi cosi mica. (Ik denk alleen niet dat het met gordelsysteem kan) super fijne stoel en voor 360 graden draaibare stoelen momenteel goed geprijsd.
Waarom wil je er een gordelsysteem op hebben? Wij hebben de axissfix, daar zit inderdaad geen gordelsysteem op, maar wel een extra beveiliging dat er een gordel naar haakje in de kofferbak gaat. Vind de stoel wel mooi compact.
Ben ook aan het kijken voor een nieuwe autostoel. Het liefst een die lang mee kan, nu zag ik de Maxi Cosi Titan Plus tm 36kg. De Maxi Cosi Axiss lijkt me ook handig omdat je die kunt draaien, maar gaat alleen tot 14kg.
Is het echt een plusplunt om de stoel te kunnen draaien?