11 Reacties

één jaar geleden

Oh super leuk! Dit zou ik ook wel willen, of een speelochtend/uurtje voor kinderen. Wisselende thema's, uitleg over theorie achter speelgoed etc.

één jaar geleden

Super leuk idee! Ik zou graag wat gezonde simpele dingen op het menu willen zien dat ze makkelijk eten zoals een gewoon broodje pindakaas en gesneden fruit. Hier was ooit een restaurant met een groot kindergedeelte, daar konden ze spelen en rondom waren tafels, de tafels iets verderop konden hun kindjes via een scherm zien. Kan je als ouder ook zelf even rustig van je koffie genieten 🤗

één jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Oh super leuk! Dit zou ik ook wel willen, of een speelochtend/uurtje voor k ...
Jaaa super gaaf! Hou ervan 😊

één jaar geleden

Reactie op NinaLu

Super leuk idee! Ik zou graag wat gezonde simpele dingen op het menu willen ...
Heel leuk idee ja! Dankjewel! En inderdaad dat eten is vaak een dingetje he 😅 Lijkt me leuk om ook meteen te lukken laten zien dat gezond eten niet altijd 'saai' of 'vies' hoeft te zijn

één jaar geleden

Een tap / drank dispenser met water en suikervrije drankjes die de kinderen zelf mogen tappen (moet je wel even bedenken hoe het makkelijk opgeruimd kan worden als er iets geknoeid wordt). Mini serviesgoed Kunst op kinderhoogte Wastafels op kinderhoogte. Ik zou even Montessori (self care station) opzoeken op Pinterest

één jaar geleden

Een nanny 😃

één jaar geleden

Ter inspiratie is de boomhuttenclub in den haag misschien leuk. Loopt ook erg goed, fijne plek (schoon, licht, ruim, minimalistisch maar aantrekkelijk ingericht qua speeltoestel/speelgoed), met lekker eten voor kinderen en ouders

één jaar geleden

Kijk eens op instagram bij @despeelfee 😍

één jaar geleden

In een restaurant waar ik ooit was hadden ze ook een kinderlunchplank. Met plakje worst, lange vinger, cherrytomaatje. Erg leuk. En bv versier je eigen eierkoek.

één jaar geleden

Wat een leuk idee!! Ben nu wel benieuwd in welke omgeving je het zou willen beginnen😊 Ik zou in een kindercafé lekkere en gezonde dingen op het menu willen zien, hoeft totaal niet ingewikkeld. Verder vermaak voor verschillende leeftijden. Vooral alles overzichtelijk (geen hoge dingen enzo midden in de ruimte) zodat de ouders ergens kunnen zitten maar toch een oogje in het zeil kunnen houden. Vind het echt een heel leuk idee, helaas zit het bij ons in de buurt (nog) niet.

één jaar geleden

Een bar op kinder hoogte met een warme melk tap en voor de oudere kindjes melkfoam in een koffie kopje kinderchino