16 Reacties

2 jaar geleden

Ach zou ik mij niet zo druk om maken, dat zijn kindjes toch? Alles ontdekken en onderzoeken. De mijne is zo enthousiast met lopen achter een stoeltje, dat ze andere kinderen die niet snel genoeg aan de kant gaan omver rent 🤦🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op JuniGirl2021

Ach zou ik mij niet zo druk om maken, dat zijn kindjes toch? Alles ontdekke ...
Jaa je hebt gelijk haha & Hahahaha aaahww 🙈🙈 zo schattig😅😅

2 jaar geleden

Reactie op BeautifulSoul

Jaa je hebt gelijk haha & Hahahaha aaahww 🙈🙈 zo schattig😅😅
Ja precies. Op deze leeftijd doen ze volgens mij nog niks heel erg bewust Maar dat was mijn eerst reactie ook 🤣

2 jaar geleden

Haha leuk dat hij interactie opzoekt met andere kinderen en blijkbaar lukt het goed om hem daarin te sturen moet je maar denken 😉 Wij kregen vorige week het bericht dat onze zoon heel graag met de andere kindjes speelt, maar niet iedereen het super leuk vindt dat hij ze in de oren likt 🤣 ja dan maak je mijn werkdag hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Haha leuk dat hij interactie opzoekt met andere kinderen en blijkbaar lukt ...
Hahahha die is echt geniaal!🤣😅

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Haha leuk dat hij interactie opzoekt met andere kinderen en blijkbaar lukt ...
Zo schattig hahahah😍😂😂

2 jaar geleden

Dit is gewoon sociaal contact. Niet te druk over maken. Ons zoontje heeft een meisje met lekkere bolle wangen op de opvang en daar heeft hij laatst eens enthousiast in zitten knijpen 🤭🤣

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Haha leuk dat hij interactie opzoekt met andere kinderen en blijkbaar lukt ...
Hahaha hier moet ik echt hardop om lachen!

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Haha leuk dat hij interactie opzoekt met andere kinderen en blijkbaar lukt ...
Haha hier is er een die flesjes drinken in oren leegdruppelt🤢🤭

één jaar geleden

Meiden vraagje ik lees hier over dagboekje, maar bij de opvang van mijn kleine hebben zij dit niet.. En ik heb ernaar gevraagd en toen zei de leidster dat ze dat niet meer doen omdat dat te veel tijd kost.. De vraag is dus word er bij jullie wel een dagboek bij gehouden.??

één jaar geleden

Reactie op Laflaca

Meiden vraagje ik lees hier over dagboekje, maar bij de opvang van mijn kle ...
Bij onze opvang elke dag maar wel de ene dag uitgebreider dan de ander. Soms staat er alleen info in mbt slapen en eten/drinken en een foto erbij bijv

één jaar geleden

Reactie op L202021

Bij onze opvang elke dag maar wel de ene dag uitgebreider dan de ander. Som ...
Hier net zo!

één jaar geleden

Ik hoor dat dat tot 1 jaar word gedaan en daarna is het gewoon mondeling verslag. Zijn jullie hier bekend mee?

één jaar geleden

@ts Zeker niet voor schamen hoor! Zoals eerder al gezegd heel normaal om dit te ontdekken. @laflaca Bij ons houden ze ook een dagboekje bij in de app. Ik breng onze zoon altijd al heel vroeg en dan krijg ik meestal gelijk een foto. Verder gedurende dag niet echt. Ik moet zeggen dat ik het ook een fijner idee vind dat ze lekker met de kinderen bezig zijn dan met het bijhouden van de app naar ouders. Toen ik zelf nog op het kdv werkte moesten we heel veel vermelden in de app inclusief verslagjes over de ontwikkelingsgerichte activiteiten. Dit ging juist ten koste van de activiteiten 😅

één jaar geleden

Reactie op Laflaca

Meiden vraagje ik lees hier over dagboekje, maar bij de opvang van mijn kle ...
Toen onze kleine nog jonger was werd er elke ochtend in het schriftje geschreven ja. Maar nu ie niet meer slaapt en eigenlijk alles meestal voor zover wel goed gaat (ons zoontje gaat 3 ochtenden naar opvang) wordt er eigenlijk niet meer in geschreven. Ik neem het schriftje wel altijd mee voor de zekerheid. Mochten ze iets willen schrijven. Maar nu is ie bijna 2 jaar en wordt alles wel mondeling gedaan.

één jaar geleden

Bij ons wordt in een app bijgehouden wat/wanneer er gegeten/geslapen/gedronken wordt. Bij activiteiten (knutselen, buiten spelen etc) of als hij gewoon heel lief aan het spelen is en er is tijd, dan krijg ik wel eens wat foto's via WhatsApp. De rest gaat mondeling bij ophalen. Vind het meer dan prima zo.