149 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een Nuna Ivvy

3 jaar geleden

Ik twijfel nog tussen de Joolz day+ en dubatti馃く

3 jaar geleden

Wij hebben de Dubatti one echt en top kinderwagen

3 jaar geleden

Joolz day+ 馃槏馃槏

3 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Wij zijn voor de Easywalker Harvey2 met all terrain banden gegaan! Daar hoo ...
Wij ook! Bij Van Asten en krijg in overleg met hun pas half maart geleverd 馃榾... Daarnaast was de Harvey de beste uit de test van de consumentenbond!

3 jaar geleden

Bugaboo Fox!!

3 jaar geleden

Mutsy Icon 鉂わ笍

3 jaar geleden

Wij twijfelde tussen de Bugatti one en de bugaboo fox2. Het is de bugaboo geworden. Hij is erg goed in te klappen met 1 hand en past dan gemakkelijk in de auto. Bij Babypark besteld en was met een week binnen!

3 jaar geleden

Wij hebben de easywalker harvey2 all terrain, tot nu toe heel erg blij mee!

3 jaar geleden

Sommige babywinkels hebben ook super mooie showroom modellen te koop! Met veel korting! 馃槏

3 jaar geleden

Wij wouden aanvankelijk een Thule, maar id winkel bleek deze toch wel veel plaats in te nemen + kon de zit niet gedraaid worden.. we hebben toen beslist om voor de Mutsy nio te gaan, heb deze 2de hands voor een mooi prijsje kunnen aankopen, met alles er op en er aan + haast geen gebruiksporen..

3 jaar geleden

Reactie op Vde

Wij wouden aanvankelijk een Thule, maar id winkel bleek deze toch wel veel ...
Thule urban glide*

3 jaar geleden

Wij gaan voor de Jools hub + in het groen 馃槏

3 jaar geleden

Wij hebben de easy walker harvey2 limited edition! 馃グ

3 jaar geleden

Wij kan mij vertellen of ze tevreden zijn met deze kinderwagen?

3 jaar geleden

Niet op de rommel letten. Maar wij hebben gekozen voor de maxi cosi lilac. Dit ook omdat mijn man best lang is en de mutsy bijv te klein was en wij wel een leuke prijsklasse wilde hebben.

3 jaar geleden

Ik ben zelf ook 12 juni uitgerekend. Begin december de kinderwagen Maxi Cosi Adorra 2 besteld. Lekker licht, goedkoop en compleet. En ik heb de kinderwagen pas afgelopen donderdag binnen gekregen. Dus kan best lang overheen gaan. Misschien dat je een afspraak kan maken om te proberen. Zou de winkels allemaal afbellen.

3 jaar geleden

Reactie op babymamm

Wij kan mij vertellen of ze tevreden zijn met deze kinderwagen?
Mensen in mijn omgeving hebben deze en vinden deze helemaal super! Ik heb er zelf ook over getwijfeld omdat hij zo mooi is, maar hij heeft wel een kleine boodschappenmand, dat vind ik het enige nadeel.

3 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wij hadden 'm met 12 weken al binnen 馃槼 iets eerder dan verwacht haha. Wij ...
Mag ik vragen welke kleur grijs dit is? Ik vind op verschil op internet zo lastig te zien鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Vde

Thule urban glide*
Wel de achterwielen er van af halen, maar is super makkelijk! Met 1 hand in te klappen en hij past liggend in de kofferbak van onze twingo :) Maar hij is uitgeklapt inderdaad wat langer dan andere wagens.