149 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op PlantaardigMeisje
Wij zijn voor de Easywalker Harvey2 met all terrain banden gegaan! Daar hoo ...
Wij ook! Bij Van Asten en krijg in overleg met hun pas half maart geleverd 馃榾...
Daarnaast was de Harvey de beste uit de test van de consumentenbond!
3 jaar geleden
Sommige babywinkels hebben ook super mooie showroom modellen te koop! Met veel korting! 馃槏
3 jaar geleden
Wij wouden aanvankelijk een Thule, maar id winkel bleek deze toch wel veel plaats in te nemen + kon de zit niet gedraaid worden.. we hebben toen beslist om voor de Mutsy nio te gaan, heb deze 2de hands voor een mooi prijsje kunnen aankopen, met alles er op en er aan + haast geen gebruiksporen..
3 jaar geleden
Niet op de rommel letten. Maar wij hebben gekozen voor de maxi cosi lilac. Dit ook omdat mijn man best lang is en de mutsy bijv te klein was en wij wel een leuke prijsklasse wilde hebben.
3 jaar geleden
Ik ben zelf ook 12 juni uitgerekend. Begin december de kinderwagen Maxi Cosi Adorra 2 besteld. Lekker licht, goedkoop en compleet. En ik heb de kinderwagen pas afgelopen donderdag binnen gekregen. Dus kan best lang overheen gaan. Misschien dat je een afspraak kan maken om te proberen. Zou de winkels allemaal afbellen.
3 jaar geleden
Reactie op babymamm
Wij kan mij vertellen of ze tevreden zijn met deze kinderwagen?
Mensen in mijn omgeving hebben deze en vinden deze helemaal super! Ik heb er zelf ook over getwijfeld omdat hij zo mooi is, maar hij heeft wel een kleine boodschappenmand, dat vind ik het enige nadeel.
3 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Wij hadden 'm met 12 weken al binnen 馃槼 iets eerder dan verwacht haha. Wij ...
Mag ik vragen welke kleur grijs dit is? Ik vind op verschil op internet zo lastig te zien鈽猴笍