149 Reacties

3 jaar geleden

Cybex Priam. In t zwart met rode onderstel 🥰 word vrijdag geleverd 🤗 ook aangeschaft omdat de duw beugel lekker hoog kan ivm lange partner. En makkelijk in te klappen.

3 jaar geleden

Reactie op babymamm

Wij kan mij vertellen of ze tevreden zijn met deze kinderwagen?
Wij! Mn schoonzusje heeft m ook en is er heeel tevreden over! Fijn ook dat die rem stang niet zo laag zit dus je schopt er niet tegenaan & makkelijk in te klappen

3 jaar geleden

Mag ik vragen welke kleur grijs dit is? Ik vind op verschil op internet zo ...
'Melange grey' met 'dark brown' geloof ik!

3 jaar geleden

Reactie op Denise92

De joolz day+ gekocht bij de babydump. Zit nu ook een gratis voetenzak bij
Ik zie wel een korting van 10% maar niet de actie van de voetenzak? Is dat alleen bij een bepaalde kleur?

3 jaar geleden

Reactie op AliV29

Mensen in mijn omgeving hebben deze en vinden deze helemaal super! Ik heb e ...
Wij kregen er een XL shopping net bij die je aan de wagen kan hangen 😊

3 jaar geleden

Wij zijn voor de Mutsy Icon gegaan van Baby Dump, was afgelopen maand een leuke deal met een autostoel naar keuze waarbij er nog eens €75 vanaf ging:-) Dus wij kozen voor de Maxi Cosi Tinca incl. de base. Wordt de 1ste week april geleverd!

3 jaar geleden

Wij zijn voor de Mutsy Icon gegaan van Baby Dump, was afgelopen maand een leuke deal met een autostoel naar keuze waarbij er nog eens €75 vanaf ging:-) Dus wij kozen voor de Maxi Cosi Tinca incl. de base. Wordt de 1ste week april geleverd!

3 jaar geleden

Reactie op Jacq1707

Wij hebben deze 3 in 1 alles zit erbij Voetenzak of bescherming bij alle 3 ...
Vanwaar heb je deze?

3 jaar geleden

Reactie op LKB1

Cybex Priam. In t zwart met rode onderstel 🥰 word vrijdag geleverd 🤗 ook ...
Wij ook! Vind hem zo mooi ook 😍

3 jaar geleden

Reactie op babymamm

Wij kan mij vertellen of ze tevreden zijn met deze kinderwagen?
Mijn schoonzus wel maar ik lees online veel negatieve reacties..😳

3 jaar geleden

Joolz day

3 jaar geleden

Reactie op FHWH

Mijn schoonzus wel maar ik lees online veel negatieve reacties..😳
Waarom dan?

3 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Waarom dan?
Ritsen die snel kapot gaan en het leren handvat wat bladdert na enkele maanden. Die ervaring heeft mijn schoonzus dus niet

3 jaar geleden

Reactie op FHWH

Ritsen die snel kapot gaan en het leren handvat wat bladdert na enkele maan ...
Dat is niet fijn nee, het is ook niet echt een goedkoop ding

3 jaar geleden

Geen bepaald merk als tip maar onze ervaring is dat als je rondkijkt je vooral kijkt naar de baby-bak. Terwijl je het zitgedeelte veel langer gebruikt. Let vooral op: zitgedeelte die zowel naar je toe als van je af kan. En dat de gordel een beetje makkelijk werkt (die van ons is echt een geprut elke keer, balen!).

3 jaar geleden

Wij hebben de witte Mima Xari. Bij mijn eerste zoontje gebruikt, zo goed als nieuw ! Dus wij gaan geen nieuwe aanschaffen🤗

3 jaar geleden

Joolz geo 2 vandaag in elkaar gezet 😍 zondag besteld en was vandaag al binnen! Heel blij mee 🤩

3 jaar geleden

Bugaboo fox 2

3 jaar geleden

Wij hebben de Qute Q-rider, en ben er helemaal weg van. Prachtige bolide en rijd ook nog eens heerlijk😍

3 jaar geleden

Ik heb de kinderwagen van mio Amore in crème kleur , 🥰