Hey, hebben jullie al gekozen welke Kinderwagen jullie nemen? En deze al gekocht/besteld?
Ik vind het echt heel moeilijk, je hebt zoveel verschillende modellen 🤪 maar veel zeggen dat ik stilletjes aan moet gaan kiezen omdat de meeste modellen een besteltijd hebben van min. 4weken.
We zijn uitgerekend uit begin juni...
Tips zijn welkom 😉
Cybex Priam. In t zwart met rode onderstel 🥰 word vrijdag geleverd 🤗 ook aangeschaft omdat de duw beugel lekker hoog kan ivm lange partner. En makkelijk in te klappen.
Wij kan mij vertellen of ze tevreden zijn met deze kinderwagen?
Wij! Mn schoonzusje heeft m ook en is er heeel tevreden over! Fijn ook dat die rem stang niet zo laag zit dus je schopt er niet tegenaan & makkelijk in te klappen
Wij zijn voor de Mutsy Icon gegaan van Baby Dump, was afgelopen maand een leuke deal met een autostoel naar keuze waarbij er nog eens €75 vanaf ging:-) Dus wij kozen voor de Maxi Cosi Tinca incl. de base. Wordt de 1ste week april geleverd!
Wij zijn voor de Mutsy Icon gegaan van Baby Dump, was afgelopen maand een leuke deal met een autostoel naar keuze waarbij er nog eens €75 vanaf ging:-) Dus wij kozen voor de Maxi Cosi Tinca incl. de base. Wordt de 1ste week april geleverd!
Geen bepaald merk als tip maar onze ervaring is dat als je rondkijkt je vooral kijkt naar de baby-bak. Terwijl je het zitgedeelte veel langer gebruikt. Let vooral op: zitgedeelte die zowel naar je toe als van je af kan. En dat de gordel een beetje makkelijk werkt (die van ons is echt een geprut elke keer, balen!).