149 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy Nio (kleur North grey). Een aantal kennissen om ons heen hebben ook een Mutsy en waren er enthousiast over... Rijdt lekker soepel en wij vinden hem ook heel mooi. We hebben hem wel via marktplaats gekocht trouwens, nog z.g.a.n. ;)

3 jaar geleden

Ik wilde eigenlijk graag de mutsy icon ,omdat je die heel klein kan opvouwen/inklappen, en ik bij me broer heb gezien dat de stokke erg veel ruimte in nam in de auto. Maar van de goedkopere versies vond ik de kleuren niet mooi en de 'balance' kleur vond ik te duur. In 2 verschillende babywinkels merkte ik ook dat de verkopers niet enthousiast waren van dit meganisme (gaat denk ik snel kapot) ivm de vele handelingen. Toen zag ik de mutsy nio in een kleur die ik wel mooi vond en rijd steviger handframe bredere grip. Ook redelijk klein inklapbaar. Zie dat er nu leuke acties mee zijn met adapter set en maxi cosi. Ik had met de maandag na black friday €550,- betaald met wandelwagen vervolg zitje en voetenzak.

3 jaar geleden

Reactie op FHWH

Ritsen die snel kapot gaan en het leren handvat wat bladdert na enkele maan ...
Oh wat vervelend! Mijn schoonzus heeft dat ook niet namelijk .. zodra dat gebeurt zou ik de winkel gewoon bellen! Betaalt er best een bedrag voor idd en dat er dan zoiets gebeurt is niet oké

3 jaar geleden

Ik heb met behulp van de consumentenbond website de easywalker harvey 2 uitgekozen. Ook met de website zo andere artikelen aangeschaft, echt een uitkomst nu met de lockdown!

3 jaar geleden

Wij hebben net onze Mutsy nio binnen gekregen 😍

3 jaar geleden

Wij gaan de Mutsy nio adventure kopen. Seagreen met cognac accenten.

3 jaar geleden

Wij hebben de Stokle xplory V6 gekocht

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Maxi Cosi Lila CP Black. Komt met reiswieg en autostoeltje. De lengte is perfect voor ons (we zijn 1.70 en 1.90m)

3 jaar geleden

Reactie op _loulou

Wij zijn voor de Mutsy Icon gegaan van Baby Dump, was afgelopen maand een l ...
Wij ook! In Titanium Grey, maar besteld bij Van Asten. Ik rijd met een Mini Cooper 3 deurs en die past gewoon in mijn kofferbak, heerlijk

3 jaar geleden

Eazy living ideal

3 jaar geleden

Reactie op Evo90

Wij hebben een mutsy igo van MP gehaald. Bij de vorige zwangerschap die ein ...
Die hebben wij ook via marktplaats met alle toebehoren erbij.... luiertas (ongebruikt 😱) enz enz.... Idd de moeite waard om daar even te snuffelen 🤩😍

3 jaar geleden

Wiehoee mn kinderwagen is binnen, snel gekeken of alles compleet was! Eruit halen wilde ik niet ( 5 maart sleutel van ons nieuwe huis ) anders kreeg ik hem met geen mogelijkheid meer in de doos ( mij kennende haha ) #blijebij🤩

3 jaar geleden

Onze Maxi Cosi Lila CP is binnen maar de reiswieg en het autostoeltje moeten nog geleverd worden. We zijn er super blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben de Stella van maxi-cosi 2e hands aangekocht. Zowel maxi-cosi zelf, reiswieg en de buggy. Voorlopig zeer tevreden van. Toch al een mee rond gereden in de kamer en bij aankoop. 😂

3 jaar geleden

dit is onze 3-1 kinderwagen en uiteraard krijgen we een dochter

3 jaar geleden

Wij hebben de Bugaboo Fox 2 besteld

3 jaar geleden

Reactie op Elieenn

Wij ook! Vind hem zo mooi ook 😍
Wij hebben ook de Cybex Priam! Helemaal in het zwart. 😍

3 jaar geleden

Reactie op celiine

Deze hebben wij ook besteld, maar dan met rosé kleurig frame😍

3 jaar geleden

Reactie op Dankbaar213

Deze hebben wij ook besteld, maar dan met rosé kleurig frame😍
Wij ook met rosé frame, helemaal verliefd😍😍😍

3 jaar geleden

Reactie op celiine

Wij twijfelde tussen helemaal zwart en toch rosé onderstel, zijn beide echt mooi! Uiteindelijk toch voor rosé gegaan 😍