149 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op kimbeerly1992

Niet op de rommel letten. Maar wij hebben gekozen voor de maxi cosi lilac. ...
Heel mooi 😍 kan hier ook een autostoel op?

3 jaar geleden

Wij zijn voor deze gegaan. Hebben alle wagens geprobeerd bij babypark en deze sprong er echt uit qua rijden. Heeft grote luchtbanden ipv foambanden wat de meeste wagens hebben. Levertijd zat er niet op alles was direct leverbaar. 💙

3 jaar geleden

Ik heb de dubatti, rijdt heerlijk! Is ook best vaak in de aanbieding

3 jaar geleden

Wij hebben de Thule Sleek wagen gekocht, super blij mee! Kunnen ook 2 zitjes op voor eventueel een tweede in de toekomst

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Mutsy nio adventure, betaalbaar fijn in gebruik.

3 jaar geleden

Wij hebben deze, de musty traveller. Erg blij mee!

3 jaar geleden

Wij twijfelde tussen een Dubatti en Bugaboo Fox 2. Uiteindelijk voor de Bugaboo gegaan. Dubatti heeft luchtbanden en Bugaboo foam. Wij wilden voorkomen dat we een “lekke band” zouden krijgen met een luchtband. Dus vandaar onze keus voor de Bugaboo. Een Joolz wilden wij sowieso niet. Wij vinden deze niet mooi, kwaliteit zou minder zijn volgens verschillende verkopers en je ziet ze overal. Bij Babypark konden we de Bugaboo meteen meenemen. Maar dat was voor de lockdown. Ik kan me voorstellen dat veel stellen nu een kinderwagen gaan kopen dus met een eventuele levertijd zou ik idd wel rekening houden. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op RPW266

Wij twijfelde tussen een Dubatti en Bugaboo Fox 2. Uiteindelijk voor de Bug ...
Bij de dubatti heb je de keuze tussen lucht en foam banden hoor ! 😊

3 jaar geleden

Reactie op Tedje24

Bij de dubatti heb je de keuze tussen lucht en foam banden hoor ! 😊
Oh dat werd ons niet verteld. Tegen ons is gezegd dat het luchtbanden zijn en meer niet.

3 jaar geleden

Wij hadden bij de 1e dus vooral gekeken naar de baby bak. Maar in de praktijk gebruik je het zitgedeelte veel langer. Let erop dat de gordel hiervan gemakkelijk sluit en dat hij zowel vooruit als achteruit op de wagen kan. Verder zijn wij tevreden over Mutsy.

3 jaar geleden

Reactie op RPW266

Oh dat werd ons niet verteld. Tegen ons is gezegd dat het luchtbanden zijn ...
Oh dat is wel slecht.. maar gelukkig heb je toch nog een andere fijne kunnen vinden!

3 jaar geleden

Misschien zou je is bij van asten baby winkel kunnen kijken die hebben veel keuze en top personeel die je graag helpen met de juiste kinderwagen voor jou te vinden wij hebben daar gister de onze gekocht

3 jaar geleden

Wij hebben de easywalker harvey2, super ding! Heel flexibel in de wielen, erg makkelijk te verstellen in hoogte en ook inklappen gaat heel makkelijk!

3 jaar geleden

Wij twijfelden tussen de Easywalker Harvey 2 en de Ergobaby Metro. Uiteindelijk voor de Ergobaby Metro gegaan omdat deze zo licht en compact is, ook makkelijk om mee te reizen! En een stuk goedkoper 😅. Ik verwacht dat we de buggy vooral gaan gebruiken op vakantie, en bij boodschappen of een (bos)wandeling hopelijk de draagdoek kunnen gaan gebruiken 😊.

3 jaar geleden

Wij hebben de Cybex Priam gehaald, een hele stevige wagen en loopt super lekker erachter.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Musty Nio Adventure wij hadden bij vrienden de oude versie ervan getest enzo en toen waren we in de winkel wezen kijken en die leek ons het beste voor ons

3 jaar geleden

Bugaboo buffalo via Marktplaats. Wilden graag een fox maar die zijn helaas heel duur. Dit is de voorloper van de fox. Perfect voor boswandelingen ivm de grote wielen.

3 jaar geleden

Ik heb de Cybex Jeremy Scott priam gekocht, zo blij mee!

3 jaar geleden

Silver cross Wave Eclipse Limited Edition. Hebben vroeger allebei in een Silver Cross gelegen en m’n vriend wilde die goede kwaliteit ook voor ons meisje. Daarnaast is hij omdat hij van Italiaanse auto’s houd erg gevoelig voor een mooie afwerking. En ik eigenlijk niet anders. Wij hebben ‘m gisteren besteld. Zit ongeveer 6 weken levertijd op. Ik ben eind juni uitgerekend. Succes met kiezen!

3 jaar geleden

Joolz day+, alles werkt zo lekker makkelijk! En ideaal voor lange mensen ☺️