149 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de puck stroller gekocht. Is een 3 in 1 kinderwagen.

3 jaar geleden

Reactie op Romy200521

dit is onze 3-1 kinderwagen en uiteraard krijgen we een dochter
Prachtig! Merk?

3 jaar geleden

Wij hebben deze van first

3 jaar geleden

Wij hebben de nuna ivvy gekocht 2de hands via marktplaats.

3 jaar geleden

Cybex priam 😍😍

3 jaar geleden

Stokke v6 , ideaal

3 jaar geleden

Reactie op Sooph

Wij hebben de easywalker harvey2, super ding! Heel flexibel in de wielen, e ...
Ik heb deze ook! Super fijne kinderwagen! Loopt lekker soepel 😍

3 jaar geleden

Reactie op Vossie1995

Ik heb deze ook! Super fijne kinderwagen! Loopt lekker soepel 😍
Eens!!

3 jaar geleden

Wij hebben afgelopen weekend de Uppababy Vista V2 gekocht! Superblij mee. Hij heeft goede wielen, is heel makkelijk op te klappen en we hebben het showmodel gekocht dus extra korting! 😀 Bij Babydump in Roelofarendsveen hebben ze nu leegverkoop omdat ze gaan verhuizen dus krijg je nog een 15% korting op alles! Ze verkopen alleen wat ze op voorraad hebben, dus op=op. Ik zou snel een afspraak maken en gaan kijken (nadat je je wat vooronderzoek online hebt gedaan, op de site van babypark staan goede filmpjes met uitleg)! Succes met kiezen!

3 jaar geleden

Bugaboo cameleon 3

3 jaar geleden

Wij hebben deze joolz overgenomen. Is van de eerste serie, maar ziet er nog prachtig uit! Sowieso staat er op MP veel nog mooie kinderwagens die nog een ronde mee kunnen!

3 jaar geleden

Reactie op nikichat

Ik heb de dubatti, rijdt heerlijk! Is ook best vaak in de aanbieding
Hebben wij ook! Hebben jullie ook de luiertas ervan bijgenomen?

3 jaar geleden

Reactie op Sooph

Wij hebben de easywalker harvey2, super ding! Heel flexibel in de wielen, e ...
Jep, wij ook! Was eerst overtuigd dat ik voor een Joolz zou gaan maar bij het testen vond ik die helemaal niet lekker rijden 🙈 De Easywalker harvey2 is nu ook heel goed in de aanbieding (vooral bij van Asten) omdat er bijna een nieuw model uitkomt

3 jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Bugaboo buffalo via Marktplaats. Wilden graag een fox maar die zijn helaas ...
Wij ook een bugaboo buffalo via marktplaats. Ziet er nog top uit met voetenzak,nieuwe regenhoes, Aerosleep en alle boekjes er nog bij. Waren 250 euro kwijt. Heel fijn ook dat je alle bekleding kan wassen.

3 jaar geleden

Vandaag Joolz Day+ gehaald in Magnificent green

3 jaar geleden

De joolz day! Rijdt super fijn, vooral heel hoog te maken voor m'n man (2 meter nog wat😜) op voorraad bij babypark. Veel zijn er op voorraad hoor. Zij hebben bovendien laagste prijsgarantie. Maar ik zou er toch niet te lang mee wachten en vooral even lekker testen in de winkel.

3 jaar geleden

Reactie op sanneilse

Wij hebben deze joolz overgenomen. Is van de eerste serie, maar ziet er nog ...
Wij hebben ook de joolz uit de eerste serie. Zit er bij jullie ook wat speling op het frame?

3 jaar geleden

Vandaag in de winkel meerdere modellen getest: thule sleek, mutsy nio, joolz geo, joolz hub en joolz day2 en day+ en de easywalker harvey2 (op advies van de verkoopster). Had voor mijn bezoek een sterke voorkeur voor Joolz hub of day+. Uiteindelijk toch de harvey2 geworden! Erg blij mee: super wendbaar en makkelijk te bedienen met 1 hand, in en uitklappen ook makkelijk en een stuk lichter vergeleken met de joolz day+. Ook fijn dus voor oma en opa als ze een keertje met de baby erop uit willen! Mijn vriend en ik verschillen erg in lengte dus het was voor ons ook belangrijk dat we allebei comfortabel kunnen wandelen. Heb ook bewust gekozen om niet nog meer wagens te testen omdat ik dat toch wat overweldigend vond, al die keuzes haha maar dat kan aan mij liggen.

3 jaar geleden

Bugaboo cameleon 👌🏼✌🏼

3 jaar geleden

Mutsy Nio Adventure is het voor ons geworden, heel blij mee 😄