149 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook de Mutsy Nio adventure. Dinsdag binnen gekregen en heeeel blij mee😍

3 jaar geleden

Hier de easywalker harvey2. Echt een hele goeie wagen en vond hem nog wat pluspunten hebben t.o.v. de Joolz en Bugaboo. Heeft ook hele mooie aanbieding nu voor €629 bij de Babydump en Babypark, omdat hij eruit gaat. Maar altijd goed laten informeren adhv jouw persoonlijke wensen. Maakt echt verschil of je een stadswagen zoekt of ook in bos wil wandelen en wel/niet mogelijkheid tot uitbreiding bij een 2e bijv

3 jaar geleden

Wij hebben eerst bezien wat we wilde doen met de kinderwagen. (Vooral de bossen in) dus hebben we een all terrain wagen gekozen. Vervolgens prijsklasse bepaald. Daaruit hebben we 6 modellen gekozen en zijn die gaan bekijken bij babypark. Bij ons ging het tussen de dubatti en easywalker harvey 2. Uiteindelijk hebben we de harvey gekozen.

3 jaar geleden

Wij hebben een afspraak staan bij van asten babystore binnenkort. Ik ben helemaal verliefd op deze, maar nu is de vraag nog of die ook goed loopt etc. Iemand ervaring met deze kinderwagen?

3 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk voor de Day+ grijs. Wij hebben nog een Joolz wagen te koop staan op Marktplaats, spijkerstof. Als hier iemand interesse heeft in een tweedehands wagen hoor ik het graag 🙂

3 jaar geleden

wij hebben gekozen voor de Nuna ivm een wat hogere stang, en de grote mand onderin vindt ik heel fijn

3 jaar geleden

Mutsy Nio Adventure, al vrij snel besloten. Fijne wagen en kan niet wachten om hem te gebruiken

3 jaar geleden

Bugaboo Cameleon 3 🖤✨

3 jaar geleden

Deze had ik van me 1ste nog 😍

3 jaar geleden

Reactie op Daisydjonie

Deze had ik van me 1ste nog 😍
.

3 jaar geleden

Joolz

3 jaar geleden

Wij hebben de dubatti one besteld. Dit vooral omdat er 4 grote wielen onder zitten zodat we er ook fatsoenlijk mee over gras/zand kunnen lopen. De voorwielen kunnen we vastzetten zodat deze niet zwenken als je over kiezels heen loopt. Mijn vriend was erg enthousiast over deze zodat die mooi kan pronken met z’n vrienden op de wei (wonen in een dorp met niet echt bepaald goede ondergronden om over te lopen) 😀

3 jaar geleden

Na veel twijfelen gekozen voor de Uppababy Cruz V2. Iemand hier ervaring mee?

3 jaar geleden

Reactie op Meik90

Na veel twijfelen gekozen voor de Uppababy Cruz V2. Iemand hier ervaring me ...
Niet met de Cruz, maar wel met de vista. Die is net even wat groter. Ik vind het een heerlijke wagen. Was in de winkel direct verkocht omdat ik zonder uitleg wist hoe ik de wagen in en uit moest klappen. Ik maak gebruik van de adapters om het zitje wat hoger te plaatsen. Krijg daar ook veel complimenten over: 'wat een lekkere hoge wagen!' En dat is ook echt zo. Heel veel plezier en veilige kilometers!

3 jaar geleden

Ik vind het ook heel moeilijk. Zeker aangezien een winkelafspraak maken al zo’n beetje niet meer te doen is voor eind april. Dus ik heb maar even wat tijd geïnvesteerd in online marktonderzoek en productfilmpjes kijken. Op de foto de selectie die ik aan vriendlief ga voorleggen. Ik ben uitgegaan van een combi van wagen, reiswieg, buggyzitje, autostoel, luiertas, voetenzak en regenhoezen. Allemaal bij Baby-dump, bijna allemaal deals met Joie Gemm autostoel. Was alleen vergeten om de isofixbase hiervoor mee te rekenen, dus die heb ik er nog boven geschreven. Doe er je voordeel mee 👍🏼😅

3 jaar geleden

Reactie op Meik90

Na veel twijfelen gekozen voor de Uppababy Cruz V2. Iemand hier ervaring me ...
Heb veel research gedaan! En na de testronde in de winkel heeft de Uppababy Vista het zeker gewonnen van de Joolz Bugaboo Easywalker Nuna...

3 jaar geleden

Heb veel research gedaan! En na de testronde in de winkel heeft de Uppababy ...
Same here! Bij ons heeft de Uppababy het ook gewonnen!!

3 jaar geleden

Ik heb vandaag die van ons op mogen halen, deze is van Bebe Car🥰

3 jaar geleden

😃

3 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo fox 2 (helemaal zwart) gekocht, die vonden wij het prettigst rijden en makkelijk inklapbaar.