Ik ben me alvast een beetje aan het ori毛nteren op kinderwagens, maar ik zie door de bomen het bos niet meer 馃槄 Dit is ons eerste kindje, dus ik heb er ook nog niet veel verstand van. We hebben een kleine auto, dus het liefst een kinderwagen die makkelijk in te klappen is en compact gemaakt kan worden. Ook houden we van wandelen in het bos, dus een kinderwagen die redelijk fijn door het bos kan rijden zou fijn zijn! Hebben jullie tips? 鈽猴笍
Easywalker Harvey 2! Ik heb ook een kleine auto en mijn man niet. De Easywalker past perfect in mijn auto, is makkelijk in te klappen ennn heeft all terrain banden dus perfect voor bos,strand etc
Mutsy icon kan je het allerkleinste opvouwen ik wilde die eigenlijk kopen ook ivm kleine auto. Maar in 2 verschillende winkels merkte we dat het personeel niet enthousiast was over dit meganisme gaat denk ik regelmatig stuk. Uiteindelijk gegaan voor de Mutsy nio adventure sea green , cognac grip black frame. Kwam vandaag binnen. Kan je ook best klein inklappen en wielen kunnen eraf.
Mutsy i2 paste zelfs in m鈥檔 fiat500, mijn O uders wandelen heel veel over het straks en door het bos en dat ging prima. Nu zwanger van de 2e en hij is nog net zo fijn als 3 jaar geleden
Ik rij met een mini 3 deurs, en we hebben 2 kinderwagens gepast in de winkel: de mutsy evo en de joolz day+. Beide gingen in de koffer, moet je enkel 1 wiel snel afhalen.
Wij zijn hiervoor naar baby dump geweest, ze helpen je daar graag, ook met die in je kofferbak te passen!
Wat het vooral lastig maakt is de kinderwagenbak voor de eerste paar maanden. Die moet je plat kunnen duwen of je moet alleen het onderstel meenemen en de Maxi-Cosi er op zetten. Dat scheelt al heel veel. Of gewoon lekker een draagdoek 馃槈
De bugaboo fox 2 is heel makkelijk en zeer compact in te klappen en de wielen eronder zijn speciaal gemaakt voor bos- & strand wandelingen!!! Echt een aanrader. Wij hebben hem ook 馃槉