11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hele goeie ervaringen mee. Mijn dochter vindt het heerlijk en mamá is blij dat het helpt 😇😊

4 jaar geleden

Ja! Werkt hier top. Ook als ie niet warm is geeft de druk verlichting.

4 jaar geleden

Top ding! Geld meer dan waard. Niet alleen voor dramkrampjes maar ook als ze groter zijn en ziekjes en buikpijn hebben.

4 jaar geleden

Ik heb geen magnetron en hoorde van iemand dat de kipkep niet in de oven kan worden opgewarmd. Iemand een alternatief dat wel in de oven kan?

4 jaar geleden

Wij hebben er ook 1 en we kunnen niet zonder! Ik doe sowieso elke avond even opwarmen en op haar buikje leggen (boven op de dekens) als we de nacht in gaan. En snachts leg ik hem na de voeding weer boven op want anders schopt ze iedere keer de dekentjes af haha. Ze kosten geloof ik maar 25 euro en je haalt het er meer dan uit!!

4 jaar geleden

De kipkep is de beste aanschaf van alle babyspullen die wij hebben gedaan!

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook aangeschaft maar ons zoontje raakt juist overstuur als er druk op de buik komt icm de darmkrampjes. Ik denk gewoon uitproberen of het voor je kindje werkt! Elke baby verschilt hierin☺️

4 jaar geleden

Ja ik vind de kip kep ook super, het verlicht gelukkig de krampjes.

4 jaar geleden

Hoe lamg doen jullie m in de magnetron? Ik vind t best een gedoe en dan weer in dat zakkie terugproppen...

4 jaar geleden

Reactie op Pinolovertje

Hoe lamg doen jullie m in de magnetron? Ik vind t best een gedoe en dan we ...
Haha ik hen hem dus net binnen en vond dst dus ook! Ik heb 40 sec gedaan.

4 jaar geleden

Wij doen hem op 600watt en dan 1minuut en 10 sec erin. Dan leg ik de kipkep wel bovenop de dekens. Voor direct op het buikje is dat iets te warm. Vind het enige nadeel van de kipkep wel dat ie zo snel afkoelt