69 Reacties

2 jaar geleden

Ik krijg het snel warm en moeheid

2 jaar geleden

Schimmelinfecties for life en aambeien. Echt top. 🥲

2 jaar geleden

Reactie op El-Mika

Het ging eigenlijk stuk beter! Ondanks waterpokken en erna buikgriep bij de ...
Oooo denk je eindelijk in ristiger vaarwater te komen...komt er weer zon slaapregressie😭 die zijn pittig! Maar ook die gaan weer een keer over hihi. Dat stukje frustratie en labiel en emotioneel herken ik zo!! Onze zoon lijkt sinds een paar dagen het slapen eeeeeindelijk na bijna 9 maanden door te hebben! Dan ben je zelf al meteen een ander mens als je zelf kunt slapen! Zonder slaap ben en was ik ook zo...ik snap je! Kijk of je iemand in je familie of kennis of vriendenkring kunt inschakelen af en toe om ook aan je eigen rust te komen. Natuurlijk alleen als je je daar prettig bij voelt! Maar mij hielp het soms...dan ging ik gewoon echt even slapen want met 5 uurtjes slaap al maaanden wordt je een levende zombie!

2 jaar geleden

Hier nog elke ochtend pijn in mijn rug en rechterheup 😔 gelukkig trekt het wel snel weg als ik uit bed ben. Daarnaast 0 libido, erg snel warm/zweten 😕 over gehad met de huisarts en die denkt toch nog zwangerschaps hormonen.. 😏 Soms druk op knip/totaal ruptuur..

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Oooo denk je eindelijk in ristiger vaarwater te komen...komt er weer zon sl ...
Oooh wat fijn!!!! En enig idee hoe het komt dat hij het ineens te pakken heeft? Merk dat ik vaak ook ZO veel ga googlen enz over ritmes etc. Maarja ergens denk ik.. werk het?! In ritme proppe! En als ik dan moe ben, ga ik NOG meer googlen..en hij is echt vaak niet fit... koorts /verkouden /buikgriep/waterpokken dus tja dan "ritme" creëren zo lastig. En ja.. maar vasthouden aan.. "het is een fase" fenomeen Maar benieuwd wat bij jullie geholpen heeft! En ja... zeker hulp inschakelen.. gelukkig durf ik wel te vragen zeg maar. Maar nu vooral praktisch oppas nodig zeg maar. Voor als ik moet werken, dus niet voor "bijslapen". Gastouder elke keer gedoe ivm corona dus zo veel opvang aan regelen. Maaaar houd me maar er aan vast.. oooooit komt t vast goed😌

2 jaar geleden

Reactie op kimberlyginger

Hartkloppingen en last van mentale struggles soms. Verder best goed, wat ik ...
Hier ook hartkloppingen helaas. Sinds 2 weken ofzo

2 jaar geleden

Dochter is 17 juni geboren en ik heb nog steeds best een buik hangen helaas.. ik heb ook wel rugklachten maar is meer van de buik en het verkeerd tillen van die kleine (inmiddels 9+ kg).. verder best weer de oude!

2 jaar geleden

Ik krijg het snel warm en als ik te lang zit last van mijn stuitje. Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit last gehad van mn stuitje zoo vreemd.

2 jaar geleden

nog steeds een uitziende zwangerschapsbuik en het snel heel warm hebben en in zweet uitbarsten