46 Reacties
5 jaar geleden
Je kan de pijpjes van de broek over het hanggedeelte doen, dan kan je ze wel gebruiken
5 jaar geleden
Ik heb die van de wibra weer gekocht! 5 voor €1 en vind ze super leuk nog steeds. Je hebt meerdere kleuren.
https://wibra.eu/nl/assortiment/thuis/opbergen/kinder-kledinghanger/
5 jaar geleden
Ik heb de houten hangers van de prenatal en voor de broekjes de houten hangers met klemmen ook van de prenatal.
5 jaar geleden
Ik zag vandaag deze bij de Hema hangen. Velours 😍 Ik baalde dat ik al hangers had gekocht bij Ikea haha. Ze zijn er ook in het wit, gebroken wit en licht groen geloof ik.

5 jaar geleden
Ik zag vandaag deze bij de Hema hangen. Velours 😍 Ik baalde dat ik al hang ...

Van de mint velours heb ik hieronder dus een foto geplaatst.. Ik heb ze btw gecombineerd met de witte van Ikea 😉
5 jaar geleden
Reactie op Mother31
Passen daar gewoon baby kleren op ? Omdat er bij staat kinder kleding hange ...
Jaa zeker! Heb ze toen ook voor mijn dochter gebruikt toen ze pas was geboren!! Sommige kledingstukken deed ik dan van boven erin zeg maar via het hang gedeelte als ik het goed uitleg
5 jaar geleden
Reactie op SamJesse
Ik heb de houten van de ikea, broekjes heb ik in een bak liggen.
Passen op de ikea kinder hangers ook baby kleertjes? Ik had ze ook besteld maar ze leken mij zo breed... heb ze dus niet los gemaakt/uit het plastic gehaald en heb nu de baby hangers van Hema... alleen nu vraag ik mij af tot welke maat ik de hema hangers kan gebruiken 🧐
5 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Passen op de ikea kinder hangers ook baby kleertjes? Ik had ze ook besteld ...
Hi! Zijn dat die van hout? Die heb ik geloof ik ook. Mn zoontje draagt nu maat 86/92 (2,5 jaar) en ik gebruik ze nog 😊
5 jaar geleden
Reactie op EstherMoonen
Hi! Zijn dat die van hout? Die heb ik geloof ik ook. Mn zoontje draagt nu m ...
Ja, die houten hema baby hangers heb ik. Fijn om te weten! Dan kan ik met een gerust hart bijbestellen... vind het anders zo zonde als ik ze al snel moet omwisselen voor een grotere maat hanger... 😅