18 Reacties

4 jaar geleden

Mijn man heeft deze kast gemaakt voor de kinderkamer

4 jaar geleden

Meeste op een plankje, het hang gedeelte gebruik ik voor vestjes/jasjes/jurkjes. Niet heel veel dus. Ook een voordeel, het hang gedeelte mag dus kort zijn (zeg hoogte van 2 legplankjes) als je er dan eentje laat maken met allemaal leg planken en dan met 1 plank waar haken onder zitten om een roede op te hangen kan je het zelf bepalen en afwisselen, dit heeft onze kast ook (lege gedeelte is hang gedeelte)

4 jaar geleden

Ben ik de enige die de commode gebruikt als “kledingkast” 🙈 En nog een los kledingrek met allemaal kleertjes aan hangers haha.

4 jaar geleden

Ik heb het zo. En dan heb ik de rompertjes, hydrofiele doeken e.d. in de commode liggen

4 jaar geleden

Commode

4 jaar geleden

Wij hebben dit! 4 hang stukjes en 3 lades

4 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Ben ik de enige die de commode gebruikt als “kledingkast” 🙈 En nog een los ...
heb ik tot nu toe ook hoor! Alleen ik neem nog een open kast van de ikea, deze foto die ik erbij voeg. Komen wel manden in! Kan ik daar een sokken bak van maken en allemaal andere spullen in kwijt 😊

4 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Als je commode groot genoeg ervoor is, waarom niet. Maar ik denk dat m'n commode al voor een groot deel gevuld gaat zijn met luiers, beddengoed en andere verzorgingsspullen. We gaan wel een aantal kleertjes in de commode leggen dat we als nodig wel iets meteen bij de hand hebben. Maar ik verwacht niet dat alles erin gaat passen bij ons.

4 jaar geleden

Wij hebben een grote kledingkast van Leenbakker ingebouwd op de kamer van mijn dochter. Recht hebben we plankjes en links planken en hanggedeelte. Die gebruiken we voor onze eigen kleding. Ik vind het handiger om de babykleertjes gewoon op te vouwen, en we hebben voldoende ruimte in deze kast. In de commode bewaar ik kleertjes die te klein zijn, en straks naar de baby gaan.

4 jaar geleden

Ja, het past tot nu toe allemaal en ga vanmiddag mandjes ophalen om te organizen. Heb op de kamer ook geen ruimte voor een aparte kledingkast helaas. Zo’n kast met vakken en mandjes erin is ook wel echt een superleuk idee als ze die in een laag formaat hebben, heb helaas schuine daken dus kan net niks onder...

4 jaar geleden

K ga voor zo een soort indeling, wel met deuren

4 jaar geleden

Reactie op Krix

Commode
Zijn die vakjes in de lade van ikea?

4 jaar geleden

Wij hebben een paxkast gekocht. Ideaal dat we zelf de indeling kunnen maken. Heel veel ruimte! En kan ook nog mee voor de kinder- en tienerkamer.

4 jaar geleden

Wij hebben een driedeurskast en commode hopelijk past het🙈

4 jaar geleden

Reactie op Krix

Commode
Waar komen deze commode en kast vandaan? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Mylittleone

heb ik tot nu toe ook hoor! Alleen ik neem nog een open kast van de ikea, d ...
Wat een leuk idee!

4 jaar geleden

Reactie op 12062021

K ga voor zo een soort indeling, wel met deuren
Ik ga ook voor deze indeling Pax kast van de Ikea

4 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Nee hier ook! Ik heb een commode (Hemnes met drie lades) en ik de bovenste lade heb ik alle kleding in de maat die hij nu draagt, zo grijpen we nooit mis als er iets vies is. In de kledingkast ligt het beddengoed en grotere maten kleding enz.