10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Mouwen omslaan of bepaalde merken bekijken die zijn vaak wat smaller (maar ...
Ja bij z’n mouwen zit het dan juist wel goed, alleen bij z’n buik is het te lang en te wijd, lijkt dan net een XL shirt voor baby’s en zo lang als een jurk..
2 jaar geleden
Wrs ligt het aan het merk. Miss kleertjes/merken die wat smaller vallen proberen 🤷♀️... Koko noko valt bij ons dochtertje mooi. Of is het dat zo dat hij in verhouding een kleiner/korter lijf heeft en wat langere armen en benen? Alleen ook daarbij zal het ene merk weer mooier vallen dan het andere.
2 jaar geleden
Hier ook een smallere. Hij draagt het meeste kleren van Flinq (Jola mode + goed betaalbaar, vooral de broeken zijn eigenlijk net zo fijn als Z8 vaak!) en Z8. En verder ook Name it, Koko Noko, Quapi en Levv. Noppies is ook smal maar koop ik zelf minder vaak.
Hema en H&M zijn vreselijk wijd voor mijn zoontje en ook Zara valt meestal niet mooi. Helaas de meest betaalbare kleding dus vaak. 😅
2 jaar geleden
Sommige webwinkels verkopen overigens ook Blue Seven. Hun shirts vallen vaak wat langer. Heb wel meestal een maatje kleiner dan van andere merken. Al ik Prenatal maat 86 koop, heb ik Blue Seven maat 80. En van Noppies 92.
Die maten zijn echt een gedoe 🙄 Je zou denken dat een maat een maat is als het bepaalde afmetingen heeft, maar schijnbaar doet iedereen maar wat