32 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb alle kleertjes van mijn dochter bewaard, nu hebben wij een zoon gekregen en heb ik alle bakken nagekeken en de neutrale dingen eruit gehaald. Toch kan ik de bakken niet weg doen omdat wij toch nog voor een derde willen gaan. Zodra ik weet wat dat wordt ga ik pas de bakken weg doen. Ze staan hier niet in de weg( al vind mijn man van wel😂) dus ik heb ook de mogelijkheid om alles te bewaren.

2 jaar geleden

Hier ook eerste en tot nu toe alles op zolder weggelegd in vacuüm zakken. Wij willen nog wel een tweede, dus als het wederom een meisje wordt ligt er alvast wat. Wordt het een jongen haal ik neutrale eruit en doe ik het dan weg.

2 jaar geleden

Precies om deze redenen ben ik alles toch aan het verkopen. Behalve de allereerste maatjes 50 en 56 heb ik een paar neutrale kleertjes van bewaard. Ik vind het veel te leuk om kleding te kopen ook. 😅 Maar inderdaad ik denk dan, wil ik nog een 2e, is dit ons gegeven? Misschien wordt het wel het andere geslacht? Misschien zit hij met maat 68 wel in de zomer dan heb ik hier ook niks aan. Misschien zijn dan weer hele andere kleding leuk en in de mode. Voor mij te veel twijfels en nu verkoopt het nog leuk. 😅🙈
Alleen de kleertjes die ik echt het aller leukst vind bewaar ik en de rest geef ik weg

2 jaar geleden

Eerste setje, doopkleertjes enz. bewaar ik. Merkkleding zet ik op Vinted en de rest geef ik weg of aan een goed doel.

2 jaar geleden

Wij hebben een deel weggegeven aan bekende en een deel bewaard. 2e weer een jongen en er word een hoop hergebruikt. Sommige dingen niet en sommige alleen als reservekleding. Wat ik niet meer gebruik geef ik nu weg. Maar het is wel lekker dat ik nu alle maten al heb liggen. Voor beide bewaar ik wat geboortesetjes en bijzondere kleding voor later.

2 jaar geleden

Ik bewaar alleen de bijzondere kleertjes zoals eerste pakje en kleertjes die haar nichtje ook heeft gedragen. En verder de leukste, mochten we ooit nog een kindje krijgen. Rest geef ik weg/doneren

2 jaar geleden

Hi, De kleertjes wat ik wilde houden bewaar ik (enkele items) De rest gesorteerd & weg gegeven aan een mevr die aanstaande moeders en/of moeders die het niet breed hebben ermee blij maken!

2 jaar geleden

De duurdere en bijzondere kleertjes bewaar ik (3 items per maat). En sommige geef ik weg of verkoop ik.

2 jaar geleden

Ik heb hier alles bewaard van 9 jaar geleden. Dat gebruik ik nu als verschoning als er een ongeluk gebeurd. Sommige kleren vind ik nu ook nog leuk en die heeft ze gewoon aan. Wij hebben gelukkige wel twee meiden gekregen dus kon alles door geschoven worden😊

2 jaar geleden

Heb alles bewaard, mocht ik weer een zoontje krijgen dan koop ik alleen wat ik echt niet kan laten staan of als ie in de winter bijvoorbeeld geboren wordt en dan winterkleren voor in zijn maat nodig heb. (Wil mijn tweede kind het liefst ook in juni😛) Mocht ik een dochter krijgen geef ik alles weg.

2 jaar geleden

Ik bewaar alles. Wij hebben de meerderheid van kleertjes die zowel voor jongens als voor meisjes kunnen, dus wil het zeker hergebruiken bij een 2e kindje. Als er dan dingen zijn die ik toch niet meer leuk vind of die niet passen, verkoop/doneer ik ze dan wel.

2 jaar geleden

Ik heb alleen de eerste setjes bewaard. De rest gaat naar een zwanger vriendin of op Vinted. Mocht ik nog een kindje krijgen vind ik het veel te leuk om te shoppen.

2 jaar geleden

Ik heb alles wat hij niet meer past (behalve shirts met z’n naam en z’n geboortepakje) aan een 2e kans winkel/voedselbank gedoneerd

2 jaar geleden

Ik bewaar alleen de rompers en pyjama’s, of pakjes die ik echt bijzonder vind. Met de gedachte: rompers en pyjama’s heb je altijd nodig en zijn vaak gender neutraal. Kleertjes wil je vaak toch nieuw kopen.

2 jaar geleden

Ik doe ze in een doos en. Bewaar ze, niet dat ik meer kinderen wil want ik ben wel klaar😁maar gewoon voorlopig wil ik het bewaren

2 jaar geleden

Bewaren. Mijn dochter loopt nu al in de kleren van de kleding van haar nichtje (die is nu 4) er waren een paar dingen die ik niet zo mooi vind maar het meeste is zo universeel. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je wilt wachten maar ik denk dat het pas na een jaar of 10 echt uit de mode is. Ik bewaar het nu ook voor nummer 2 en dan geef ik het daar naar de volgende neefjes en nichtjes

2 jaar geleden

Ik denk dat ik bij een volgende baby toch graag nieuwe kleertjes koop en het is natuurlijk afhankelijk van het seizoen en eventueel geslacht. Rompertjes en boxpakjes bewaar ik voor een eventuele broertje of zusje. Ook speciale kledingstukken bewaar ik (geboortepakje bijv.) De rest zet ik op Vinted of geef ik weg.

2 jaar geleden

Wij bewaren de kleertjes wel voor een broertje of zusje. Mijn schoonzusje heeft dat ook gedaan en zodra ze wist wanneer het kindje geboren zou worden en wat het geslacht is alle oude kleertjes uitgezocht en wat niet bij het geslacht of seizoen paste verkocht of weggegeven. Ik wil hetzelfde gaan doen.

2 jaar geleden

Wij hebben niet zo veel plek om alles te bewaren. Ook heel veel tweedehands gekregen (en heel veel daarvan niet eens gebruikt). Hebben de hele leuke dingen bewaard. Deel is door naar een ander kindje en ook heel veel naar stichting Babyspullen. Ik hoop dat er ooit nog een kleintje mag komen maar dan kopen we wel wat bij.