Hoi allemaal!
Door de lockdown kom ik niet aan de goede/benodigde informatie, kan ik niets gaan testen, dus niet kopen, dus lees ik graag jullie ervaringen. 馃檹
Ik heb een kleine auto (5 deurs, nissan micra) en zoek een autostoel met isofix base waarbij de bijrijder nog redelijk tot voldoende plek heeft om te zitten. Ik heb de cybex aton M van een vriendin geprobeerd, maar dan zit de bijrijder (ik dus meestal) met je knie毛n tegen het dashboard.
Iemand ervaringen die hij kan delen, zodat ik niet meteen denk aan een grotere auto kopen? Iemand die me vooruit kan helpen? Alvast bedankt!
Ok. Goed te weten.. Ik dacht dat je die autostoeltjes juist wel in ligstand ...
Nee tijdens het rijden mag het stoeltje niet in ligstand. Er zijn wel stoeltjes van cybex die in ligstand kunnen, maar dan mag niet tijdens het rijden, maar bijv als je ergens op bezoek bent oid. Succes 馃槉馃槉
De ligstand van de meeste autostoelen is niet platter dan een maxi cosi en dat is wel toegestaan. Wat niet is toegestaan is volledig plat zoals bijvoorbeeld in een reiswieg.
Lastig hoor! Zeker nu de winkels dicht zijn en je niet even kan uitproberen. Ik heb zelf de maxi cosi pebble plus met losse isofix base en die neemt heel veel ruimte in beslag. Die kun je dus ook van je lijstje schrappen.