26 Reacties
5 jaar geleden
Heej,
Ik heb ook altijd een kleine A cup 75 gehad. Dat is vorige zwangerschap geleidelijk gegroeid naar een grote A/kleine B. Heb hier heel goed borstvoeding mee kunnen geven. Sterker nog, veel overproductie. Volgens mij had ik ook prima een tweeling ermee kunnen voeden. 🙈. Ik heb de borst gegeven tot 9 mnd. Daarna is de maat helaas weer geslonken naar kleine A. Dit keer wil ik weer voor borstvoeding gaan.
Deze bh’s van h&m vond ik super. Lekker rekbaar en comfortabel. Wel wat minder steun, maar dat heb ik met mijn bescheiden maat ook niet nodig.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0796454007.html
5 jaar geleden
Hier hetzelfde, geen enorme cupmaat, en ook zijn mijn borsten nog weinig gegroeid. Heb de eerste drie maanden van mijn zwangerschap nog borstvoeding gegeven aan mijn oudste, dus dat speelt ook wel een beetje mee. Als ik foto’s terug zie van net na de bevalling zijn ze enorm haha, dus het komt echt goed! Ik heb zelf voedingsbh’s in maat M, mijn eigen maat. Die passen dus nog prima. Voor de zekerheid zou je kunnen afwachten, maar je kan in principe wel je eigen maat aanhouden.
5 jaar geleden
Hoi, in het laatste trimester kunnen je borsten nog een groei maken. Advies is vaak om Voedingsbh 's vanaf week 36 te kopen dan zal er niet meer veel veranderen. En ook met kleine borsten kan je prima borstvoeding geven de grote van je borstvoeding zegt niks over je productie
5 jaar geleden
Ik heb dan geen cup A. Maar cupE80 en mijn borsten zijn ook niet gegroeid deze zwangerschap ben nog het zelfde kwa cup maat.
Misschien heb je er wat aan😊
5 jaar geleden
Heb ook geen volle/grote borsten. Pas alleen mijn bh’s niet meer.. ben wel qua omvang enorm gegroeid (omvang ong. 92cm) maar mijn normale cupmaat is B, erg lastig om in deze maat een bh te vinden moet ik zeggen.... iemand met hetzelfde probleem en die hiervoor tips heeft? Op dit moment gebruik ik van die verlengstukjes maar ook daarmee zitten mijn huidige bh’s nog niet prettig..
5 jaar geleden
Ik heb ook een cup A. Mijn normale bh's passen nog maar zitten in de omvang niet lekker meer. Ik ga gewoon h&m voedingsbh's in maat M kopen vanwege de omvang en niet de cup. Mocht de cup groeien dan heb ik de ruimte ervoor. Ik ga ze kopen met de glamourday dan heeft h&m op alles korting. Ik koop dan ook gelijk 2 voedingshempjes in maat M zodat ik niet altijd een bh aanhoef.
5 jaar geleden
Ik volg. Ik heb grote borsten maar ze zijn niet echt groter geworden tijdens zwangerschap.
5 jaar geleden
Reactie op Marijb86
Ik ben gewoon een cup maat omhoog gegaan . Heb je C al eens geprobeerd ??
Ja ik heb toen 80C en een 85C besteld bij H&M maar dat zat alsnog niet fijn, naar mijn gevoel nog steeds te strak, en super veel ruimte in de cup 😅. Misschien probeer ik het bij een ander merk/winkel...
5 jaar geleden
Ik las het advies om pas na 36 weken je voedingsbhs te kopen omdat je ribbenkast nog uitzet; ik was er toevallig naar aan het kijken, sterker nog had al wat in huis gehaald maar ga het retourneren! En dan over paar weken maar kijken 😊
5 jaar geleden
Ik heb een iets grotere cup maar ook ik draag nog de zelfde BH. Je kan gewoon een voeding BH kopen in je eigen maat. Een voeding BH heeft meerdere kaakjes dan een gewone BH waar door je de omvang nog wat groter kan maken, dat is in de meeste gevallen genoeg. Met een kleine cup maat kun je prima borst voeding geven dat hoeft niets uit te maken.
5 jaar geleden
Ik heb hiervoor zelfs de verloskundige gevraagd omdat mijn borsten ook helemaal niet veranderd zijn en ik ook bv wil gaan geven. Ze zei zolang er blauwe aderen te zien zijn, zijn ze in ontwikkeling dus gaat het goed.
5 jaar geleden
Klein of groot zegt echt helemaal niks. Zelf cup G en vorige zwangerschap te weinig productie voor de kleine meid. En ken genoeg vrouwen met kleine cup die maandenlang meer dan voldoende productie hebben. Dus laat je vooral niet ontmoedigen en wacht het in de kraamweek gewoon af!
5 jaar geleden
Mijn borsten zijn eerder kleiner geworden doordat ik 8 kilo afgevallen ben🙈 maar wel verandering van de telels en blauwe aders worden steeds beter zichtbaar ze lekken ook al een tijdje een klein beetje. Vk zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken om de grootte al had ik het zelf wel leuk gevonden een maatje erbij😜