12 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben meer van het duurzame hout. Holtziger heeft mooie dieren in die prijsklasse

2 jaar geleden

van die mijn eerste verf setje of mijn eerste tekening

2 jaar geleden

Kinetisch zand, boekjes inderdaad. Ik heb er van die grote houten wasknijpers (4 euro) op staan en speeldoeken. Ook heb er bijstaan dat tweedehands speelgoed ook prima is, bijvoorbeeld houten auto's, een paar merken die ik mooi vind en een learning tower (die durf ik nieuw er niet op te zetten maar tweedehands of zelfgemaakt van een ikea krukje wel).

2 jaar geleden

Houten speelgoed, zoef zoef dieren of toet toet auto's, strand/water speeltjes, puzzeltjes, duplo 1+

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

van die mijn eerste verf setje of mijn eerste tekening
Ohja van die bijenwaskrijtjes/krijtblokken van stockmar heb ik er ook op staan.

2 jaar geleden

https://www.top1toys.nl/vtech-blub-blub-bad-jamal-tropical-405-7372?channable=0079486964003336393430bc?&utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=feed_clicks&utm_content=surfaces_across_google&gclid=CjwKCAjwj42UBhAAEiwACIhADhi1TcoivkmeGYhUDVGHvdYO4iYoUJTLBfniSRrNk6PN-SG_j2TWLhoC_64QAvD_BwE Dit soort bad speeltjes, erg leuk voor in bed, mijn zoontje vind ze fantastisch.

2 jaar geleden

Reactie op Baby56

Kinetisch zand, boekjes inderdaad. Ik heb er van die grote houten wasknijpe ...
Heb je toevallig een bepaald merk met mooie speeldoeken onder de 15 euro? Van die jongleersjaaltjes vind ik niet zo mooi, maar Sarah's silks zijn wel weer heel prijzig..

2 jaar geleden

Zandbak speelsetje (emmertje enzo) Regenmarker Maracas Bouwblokken Xylofoon Besteksetje Slaapzak Zonnebril Zonnehoedje Voelboekje Pop up boekjes Bellenblaas Badcape Zwemband Zwembroek Trekdier Kleine bal (takkie hema is erg leuk) Vingerverf Kleurschrift woezel en pip Baby markers Speenkoord Handtrommel Duplo -> boederijdieren

2 jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Heb je toevallig een bepaald merk met mooie speeldoeken onder de 15 euro? V ...
Heb ze nooit echt vastgehad maar deze zijn van katoen maar wel transparant. https://www.zaailing.nl/speeldoeken-jaartafeldoeken-katoen-ostheimer.heel En de mini's van Sarah silks zijn ook goedkoper, maarja wel mini.

2 jaar geleden

Playmobil 123 is erg leuk! Of iets van Duplo. Bad emmertjes voor in het (zwem)bad

2 jaar geleden

Hamerbankje My first klei Trekdier Badkrijtjes Geluidsdoosje Autootjes

2 jaar geleden

Houten puzzel Verven met water van ses Eerste kleurpotloden van ses Buiten speelgoed (gietet etc) Kleine bal Duplo De Hema heeft leuk speelgoed voor kleine prijsjes. Bad speelgoed Toet toet auto's Vertop spel