14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met koemelk allergie hoor maar zou kunstvoeding op basis van geitenmelk mogelijk zijn?

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Ik heb geen ervaring met koemelk allergie hoor maar zou kunstvoeding op bas ...
Daar heb ik destijds met 6 maanden naar gevraagd bij het cb, maar dat werd toen afgeraden. Misschien dat het nu rond 9 maanden wel kan?

2 jaar geleden

Heb je nog borstvoeding in de vriezer toevallig? Anders eerst even mengen?

2 jaar geleden

Reactie op Tammie27

Heb je nog borstvoeding in de vriezer toevallig? Anders eerst even mengen?
Nee ik heb echt helemaal niks meer. Het loopt al een tijdje terug, maar dat merkte ik te laat.

2 jaar geleden

Reactie op Lynx

Daar heb ik destijds met 6 maanden naar gevraagd bij het cb, maar dat werd ...
Ik heb geen idee vragen kan altijd..! Wil je ook echt stoppen met borstvoeding of zou je het graag door willen zetten als je je productie terug krijgt?

2 jaar geleden

Reactie op Lynx

Nee ik heb echt helemaal niks meer. Het loopt al een tijdje terug, maar dat ...
Agh wat balen zeg! :( wel super goed en fijn al zo lang! Het is nog wel belangrijk om melk binnen te krijgen op deze leeftijd. Misschien donormelk overwegen?

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Ik heb geen idee vragen kan altijd..! Wil je ook echt stoppen met borstvoed ...
Ik ga het absoluut missen, heb er wel wat tranen over gelaten vanochtend. Maar ik wil toch wel doorzetten. Ik kan al maanden niks met melk, boter of kaas eten vanwege de allergie en omdat ik te weinig kolf voor een voorraad kan ik hem ook moeilijk eens wegbrengen naar opa en oma. Dus het geeft gewoon een stuk meer vrijheid. Maar ik moet er mentaal nog wel even afscheid van nemen.

2 jaar geleden