Hei ouders,
Ik had net een heel bericht getypt in de verkeerde groep fijn haha.
Maar weer opnieuw.
Ik heb de huisarts afgelopen vrijdag gebelt wat ik hier zo ga vertellen kreeg ik antwoord buikgriepje consultatiebureau zei tanden. Al met al ben ik het er niet mee eens.
Even kort me zoontje is 15 maanden speels jongetje. Maar nu zit deze mama even in de stres sinds 2 a 3 maand geeft hij vaak over en dan vooral savonds. Sinds een week wordt het eten ook steeds minder het niet willen hebben weg gooien weg duwen. Ik gaf voorheen savonds een melk fles nog hier sliep hij altijd goed op. Sinds kort ben ik er even mee gestopt de reden kijken of het de melk was of daar het overgeven van kwam maar nee. Bij thee water sap noem maar op blijft het allemaal het zelfde.
Ik ben best bezorgd omdat het eten echt heel weinig is het overgeven ( vocht krijg ik er gelukkig wel in plas luiers zijn er ook) maandag staat deze moeder uiteraard bij de huisarts al wimpelen ze mij af ze gaan maar even kijken.
Maar nu heb ik de vraag zijn er meer ouders die dit hebben gehad met hun kindje moet ik me zorgen maken, of moet ik nog ergens op letten.
Help