39 Reacties
5 jaar geleden
Wij gaan voor de marvellous green wij hebben die nog net gezien in de winkel en vonden die het mooist!
5 jaar geleden
Ik vind de Brilliant Black ook echt fantastisch, maar de Radiant Grey ook prachtig op het plaatje, maar ga niets kopen tot ik het in de winkel heb kunnen zien. Helaas nog even geduld voor mij dus.
Mijn buurvrouw heeft overigens een zwarte Dubatti en collega een zwarte Cybex, en die zien er allebei na 3/4 jaar echt nog heel mooi uit, heb hen nooit over verkleuren gehoord.
5 jaar geleden
Reactie op Denise92
Wij hebben deze besteld

Deze staat ook op ons lijstje! Vind hem erg mooi, vriend vindt de grijze opties ook mooi maar de combinatie met groen vind ik echt prachtig
5 jaar geleden
We twijfelde tussen marvelous green en awesome anthracite, uiteindelijk toch voor awesome anthracite gegaan omdat dit naar mijn idee toch tijdlozer is. Wie weet hoelang we m nog gaan gebruiken! 😜

5 jaar geleden
We twijfelde tussen marvelous green en awesome anthracite, uiteindelijk toc ...

Ik draag zelf ook veel groene kleding trouwens en was bang dat het zou vloeken met de wagen 🤣
5 jaar geleden
Wij gaan ook voor de Joolz day + magnificent green. Hij komt in de eerste week van Februari binnen, in de winkel gezien, mee gelopen en gelijk verliefd, hier zie ik ons en onze kleine meid lang oelsier mee hebbenn💕🤞

5 jaar geleden
Wij gaan ook voor de Joolz day + magnificent green. Hij komt in de eerste w ...

Komt de groene altijd met bruine handvatten?
5 jaar geleden
Wij gaan ook voor de Joolz day + magnificent green. Hij komt in de eerste w ...

*plezier
5 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Komt de groene altijd met bruine handvatten?
De Marvellous Green is inderdaad ook met prachtige bruine handvaten
5 jaar geleden
Wij hebben toevallig gisteren deze wagen besteld! Twijfelden ook tussen deze drie kleuren, maar uiteindelijk toch voor brilliant black gegaan. In de zomer is het hoe dan ook warm, of je nu zwart of donkergrijs hebt haha. Hebben wel meteen een parasolletje erbij besteld. Succes met kiezen 🥰