39 Reacties

5 jaar geleden

Wij gaan voor dezelfde in het zwart! Ik vind dat gewoon het mooiste en elegantste! En je kan het altijd ‘fleuriger’ maken door het dekentje,de speeltjes en luiertas :)

5 jaar geleden

Ik heb zelf nog de joolz day en dan de kleur hippo Grey. Mooie kleur en verkleurt niet. Mijn zus heeft de marvellous green en die vind ik ook super mooi. Echt een mooie kleur.

5 jaar geleden

Reactie op jolotto

Wij gaan voor dezelfde in het zwart! Ik vind dat gewoon het mooiste en eleg ...
Hebben jullie hem al besteld? Of wachten jullie tot de winkels open gaan?

5 jaar geleden

Wij gaan voor de marvellous green wij hebben die nog net gezien in de winkel en vonden die het mooist!

5 jaar geleden

Reactie op Annelou21

Hebben jullie hem al besteld? Of wachten jullie tot de winkels open gaan?
Wij wonen in België dus zijn hem al 2x gaan bewonderen maar nog niet besteld. Daarvoor vind ik het nog iets te vroeg. Eerst onze 20 weken echo afwachten eind deze week :)

5 jaar geleden

Wij hebben ook voor de brilliant Black gekozen! Ik vond hem het mooist. Ik weet niet hoe het zit met verkleuren, maar ik probeer de wagen toch niet steeds in de volle zon te zetten.

5 jaar geleden

Ik vind de Brilliant Black ook echt fantastisch, maar de Radiant Grey ook prachtig op het plaatje, maar ga niets kopen tot ik het in de winkel heb kunnen zien. Helaas nog even geduld voor mij dus. Mijn buurvrouw heeft overigens een zwarte Dubatti en collega een zwarte Cybex, en die zien er allebei na 3/4 jaar echt nog heel mooi uit, heb hen nooit over verkleuren gehoord.

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de brilliant black. Vond de groene trouwens ook erg mooi! Wij hebben ‘m nog kunnen testen op black friday en met flinke korting gekocht 😄

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld

5 jaar geleden

Wij gaan voor brilliant black!

5 jaar geleden

Reactie op Denise92

Wij hebben deze besteld
Deze staat ook op ons lijstje! Vind hem erg mooi, vriend vindt de grijze opties ook mooi maar de combinatie met groen vind ik echt prachtig

5 jaar geleden

Wij twijfelen ook nog😊 inderdaad lastig dat je de kleuren nu nog niet in het echt kan zien

5 jaar geleden

We twijfelde tussen marvelous green en awesome anthracite, uiteindelijk toch voor awesome anthracite gegaan omdat dit naar mijn idee toch tijdlozer is. Wie weet hoelang we m nog gaan gebruiken! 😜

5 jaar geleden

We twijfelde tussen marvelous green en awesome anthracite, uiteindelijk toc ...
Ik draag zelf ook veel groene kleding trouwens en was bang dat het zou vloeken met de wagen 🤣

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor de Joolz day + magnificent green. Hij komt in de eerste week van Februari binnen, in de winkel gezien, mee gelopen en gelijk verliefd, hier zie ik ons en onze kleine meid lang oelsier mee hebbenn💕🤞

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor de Joolz day + magnificent green. Hij komt in de eerste w ...
Komt de groene altijd met bruine handvatten?

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor de Joolz day + magnificent green. Hij komt in de eerste w ...
*plezier

5 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Komt de groene altijd met bruine handvatten?
De Marvellous Green is inderdaad ook met prachtige bruine handvaten

5 jaar geleden

Wij hebben toevallig gisteren deze wagen besteld! Twijfelden ook tussen deze drie kleuren, maar uiteindelijk toch voor brilliant black gegaan. In de zomer is het hoe dan ook warm, of je nu zwart of donkergrijs hebt haha. Hebben wel meteen een parasolletje erbij besteld. Succes met kiezen 🥰

5 jaar geleden

Verwachten jullie iets van een aanbieding Joolz Day+? Wij proberen het ergens in de gaten te houden, maar nog niets gezien.