Hoi allemaal, ik ging een uurtje terug naar de wc omdat ik een druk voelde dus dacht dat ik moest plassen, nu kwamen er maar een paar druppeltjes maar er kwam ineens veeel meer wat ik niet heb gevoeld en het was echt felgeel, ik heb een foto gestuurd naar mijn verloskundige alleen deze is nu al bijna 3 kwartier aan het kijken en overleggen.. Ik heb geen blaasontsteking, wel heb ik de laatste 2 dagen extreem last van misselijkheid, migraine & zere rug, en lichte pijnlijke krampen onderin mijn buik.. Ook mijn afscheiding is veranderd de laatste paar dagen en gisteravond had ik licht bloedverlies.. Kan dit hieraan liggen? Ik voel het nu gewoon heel licht druppelen als ik loop en het voelt gewoon heel nat aan 😖 Heeft iemand dit nog meer gehad zodat ik misschien kan verwachten wat ze gaat zeggen? Ik voel me wel echt heel slecht,
Voor zover ik weet is vruchtwater helder en doorzichtig. En als het wel vruchtwater zou zijn en de beeb heeft erin gepoept dan is het groen/bruin.. maar knalgeel! Ik neem aan dat ze je gaat testen of het idd vruchtwater is of niet?
Vervelend dat je je zo rot voelt, hopelijk snel duidelijkheid!
Ik heb dit ook gehad en als het goed is gaan ze testen of je water is gebroken door een kathetertje en ze nemen wat vocht af, stelt niets voor😊 het kan zijn dat het overtollig afscheiding is wat bij het laatste deel van de zwangerschap hoort
Ik heb er nog steeds niks van gehoord maar ze is nog steeds online, het kwam ook van de 1 op het andere moment, was 15 min daarvoor nog naar de wc geweest en toen was het nog bijna helder aangezien ik wel redelijk veel drink 😅
Heb dit zelf ook vaak. Neem je toevallig niets van vitaminen? Ik neem extra dosis vitamine B en de dokter had vermeld dat ik niet moest verschieten bij het kleur van mijn urine.