9 Reacties

4 jaar geleden

Op deze foto lijkt het nog niet zo erg maar was echt kanarie/neongeel in het echt, en er zat een soort scheiding tussen dat gele en mijn eigen urine 😅

4 jaar geleden

Voor zover ik weet is vruchtwater helder en doorzichtig. En als het wel vruchtwater zou zijn en de beeb heeft erin gepoept dan is het groen/bruin.. maar knalgeel! Ik neem aan dat ze je gaat testen of het idd vruchtwater is of niet? Vervelend dat je je zo rot voelt, hopelijk snel duidelijkheid!

4 jaar geleden

Sorry maar dit heb ik echt mijn hele zwangerschap al😅

4 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad en als het goed is gaan ze testen of je water is gebroken door een kathetertje en ze nemen wat vocht af, stelt niets voor😊 het kan zijn dat het overtollig afscheiding is wat bij het laatste deel van de zwangerschap hoort

4 jaar geleden

Vruchtwater is helder. Tenzij de baby erin gepoept heeft dan is het troebel maar volgens mij eerder bruin dan knal geel. Maar dat weet ik niet zeker.

4 jaar geleden

Ik heb er nog steeds niks van gehoord maar ze is nog steeds online, het kwam ook van de 1 op het andere moment, was 15 min daarvoor nog naar de wc geweest en toen was het nog bijna helder aangezien ik wel redelijk veel drink 😅

4 jaar geleden

Reactie op L2002

Ik heb er nog steeds niks van gehoord maar ze is nog steeds online, het kwa ...
Je zou even kunnen bellen of je een afspraak mag maken op de afdeling triage voor een vruchtwater check

4 jaar geleden

Heb dit zelf ook vaak. Neem je toevallig niets van vitaminen? Ik neem extra dosis vitamine B en de dokter had vermeld dat ik niet moest verschieten bij het kleur van mijn urine.

4 jaar geleden

Reactie op Moon9

Heb dit zelf ook vaak. Neem je toevallig niets van vitaminen? Ik neem extra ...
Nee, heb alleen ijzertabletjes maar dat slik ik echt al 2/3 jaar continu omdat mn ijzer niet omhoog wil vanzelf 🥴