11 Reacties

2 jaar geleden

mijn dochter ook af en toe😏

2 jaar geleden

Hier ook inderdaad, ik kan zelf niet zo goed tegen het geluid dus geef al snel zijn tuut dan 🙈

2 jaar geleden

Mijn dochter ook sinds een paar dagen. Ik las dat het niet zo erg is. Maar dat geluid… 😱 https://mama.libelle.be/baby/is-tandenknarsen-schadelijk/

2 jaar geleden

Ik merk dat mijn zoontje dit doet als er tanden/kiezen doorkomen. Daarna is het ook meteen weer over

2 jaar geleden

Ohw jaaaa verschrikkelijk dat geluid, stop vaak uit reactie gelijk een vinger in haar mond 🙈. Maar hier is het met vlagen en nu al hele tijd niet meer, dus zal idd wel met tandjes te maken hebben en gaat weer over 😊

2 jaar geleden

Hier ook!

2 jaar geleden

Hier vaak als er net nieuwe tandjes door zijn. Doet dit dan een week ofzo. Dan is het scherpste van de tandjes er af en houdt het ook weer op 🤷

2 jaar geleden

Die van mij deed dit ook een week. Hoor hem nu niet meer. Was toen zijn tandjes door kwamen. Heb gelezen dat dit helpt de tandjes te positioneren.

2 jaar geleden

Hier ook, als mijn zoon bijna slaapt of net wakker wordt. Hij is zes jaar. Hij doet het al jaren….kan geen kwaad.

2 jaar geleden

Reactie op Anne-Lois

Hier ook, als mijn zoon bijna slaapt of net wakker wordt. Hij is zes jaar. ...
Ik deed dit ook al sinds kindertijd.. Ik heb er tanderosie aan overgehouden en afgesleten tanden. Dus kwaad kan het zeker wel denk ik. Want tanderosie wil je niet meemaken.. Je kan amper iets eten en drinken of je zenuwen worden al geprikkeld in je tanden 😭 Gelukkig kunnen ze er bij de tandarts wel een laagje overheen zetten. Dat is mijn redding geweest. Maar ik zal toch uitkijken want als het al jaren gebeurt gaan de tanden van je kindje er echt aan

2 jaar geleden

Ons zoontje deed het inderdaad alleen als er een tand of kies door kwam.. vreselijk geluid! Op 4 kiezen na is nu alles door, dus hoop dat we er voorlopig vanaf zijn haha