3 Reacties

9 maanden geleden

Hey! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.

9 maanden geleden

Ik zou dit in het algemene forum neerzetten en niet in een groep .. krijg je veel meer reacties !!

9 maanden geleden

Geen peuter met epilepsie, wel een partner. Hij kreeg het juist pas op latere leeftijd. Eerste aanval toen hij 18 was. Ook hij heeft geen typische epilepsie aanvallen, maar absences. Alsof de stekker er even uit wordt getrokken, alles uitvalt, en de stekker er weer in gaat. Heel naar om te zien. Maar hij kan er heel goed mee leven. Hij slikt medicatie en daarmee zijn zijn aanvallen volledig onder controle. Hij werkt gewoon volledig, rijdt auto en dat alles wat een ander mens ook doet. Hij moet alleen zn medicijnen nemen, want zodra hij daar mee gaat kloten (vergeet bijv) dan is het wachten op een aanval. Ook hij is de hele medische malle molen doorgeweest en ze hebben nooit een oorzaak kunnen vinden. Ik snap dat je je allemaal rampscenario's in je hoofd haalt, maar het kan ook 'gewoon' epilepsie zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat niks is, maar wel dat ook met epilepsie goed een normaal leven valt te leiden. Kleine kinderen groeien er bovendien vaak overheen. Dus probeer moed te houden. Het wordt allemaal misschien even zoeken, maar het komt vast goed!