18 Reacties

5 jaar geleden

Bugaboo fox of fox2 mooie ruime bak maar zeker niet lomp. Erg soepel met rijden. En duwstang in hoogte verstelbaar

5 jaar geleden

Zelf ben ik 1.63 met een normaal postuur en mijn vriend is 1.88. Wij hebben de Joolz Geo 2 besteld. Die kan je goed verstellen voor zowel lange als kleinere mensen.

5 jaar geleden

Wij hebben de easywalker harvey2. Is een vrij subtiele bak, en goed in hoogte te verstellen. (ik 172, vriend 198) Wij kunnen er beide heerlijk achter staan. Eventueel om de de ligbak te verhogen kan je verhoog adapters erbij kopen. Dan komt de bak wat hoger te liggen en hoeft je man/vriend minder ver te bukken voor de kleine en visa versa. Zonder adapters is de bak voor jou waarschijnlijk weer ideaal! 😁

5 jaar geleden

Wij hebben deze. De Traveller Combi Grey. De bak ligt iets hoger in het frame. De stang kan op verschillende hoogtes. Mijn vriend is bijna 1.90 en ik maar 1.60. Vond het voor hem belangrijk dat die op zijn lengte kan. Mijn zusje heeft de zwarte variant. Door ervaring wist ik gelijk welke ik wilde hebben.

5 jaar geleden

Wij hebben beide dezelfde lengte als jullie ongeveer. Wij hebben de bugaboo fox voor onze eerste dochter en deze bevalt super! Stang is in alle hoogtes verstelbaar dus voor ons beide goed. Bugaboo heeft vaak lage wagens. Maar de Fox heeft een fijne hoogte!

5 jaar geleden

Reactie op SuzannavN

Zelf ben ik 1.63 met een normaal postuur en mijn vriend is 1.88. Wij hebben ...
Goed om te horen want die hebben wij gisteren ook besteld 👍🏼👍🏼

5 jaar geleden

Wij hebben Joolzday. Ik ben 1,62 en mijn vriend 1,86. Gaat voor beide goed.

5 jaar geleden

Ik ben 1.64 mijn vriend 1.98 en wij gaan zoals het er naar uit ziet voor de Joolz Day+ die in hoogte verstelbaar is tot een hoogte die we beiden fijn vinden!

5 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ik ben 1.64 mijn vriend 1.98 en wij gaan zoals het er naar uit ziet voor de ...
Hier toevallig ook 1,64 en mijn vriend ook 1,98 en ook een Joolz day+ 😜

5 jaar geleden

Quinny wagen kan je de duw stang op hoogte stellen. Andere merken weet ik niet of dat mogelijk is :p

5 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy Nio gekozen. De stang is heel makkelijk in alle standen te zetten qua lengte en hij rijdt heel soepeltjes en licht. Ook makkelijk op te vouwen voor in de kofferbak ☺️ Wij zijn er heel blij mee. De reiswieg is wel iets kleiner, maar je kindje kan wel helemaal plat in het volgende zitje.

5 jaar geleden

Reactie op MJL89

Wij hebben de Mutsy Nio gekozen. De stang is heel makkelijk in alle standen ...
Vandaag beslist om deze te nemen. Heel gemakkelijk om te rijden zowel voor mij als mijn man. Super mooi design ook.

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi lilac. Mijn man is ook ong van die lengte en ik ben zelf 165cm. Onze ervaring is dat met de mutsy hij meer voorover moet lopen en met deze kinderwagen recht op staat

5 jaar geleden

Ons werd ook de Mutsy nio aangeraden! Ik ben 158cm en mijn vriend ook 185. Deze hebben wij ook uitgetest in de winkel. Alleen willen wij vanwege schoonmoeder als het lukt nog 1 keer langs de winkel om te kijken. Maar qua ons lengte verschil was deze perfect ! En reed ook lekker !

5 jaar geleden

De joolz day+

5 jaar geleden

Reactie op MJL89

Wij hebben de Mutsy Nio gekozen. De stang is heel makkelijk in alle standen ...
Deze hebben wij ook! Heel blij mee met onze eerste. Heel wendbaar, verstelbare stang en echt ietsje smaller dan bijv. de uppababy

5 jaar geleden

Zelfde probleem. Wij hebben een joolz day. Super makkelijk aan te passen. Succes met jullie keuze 🙂

5 jaar geleden

De kinderwagen van mamaloes ding Joye 3 in 1 is ideaal . Je kan het handvat in hoogte verstellen waardoor hij prettig is voor zowel kleine mensen als lange mensen. https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-ding-joye-zwart-3-in-1-kinderwagen-incl-autostoel Ik moet hem helaas weg doen omdat wij een tweeling verwachten. Maar ik heb echt heel veel.plezier gehad van deze wagen. Totaal niet duur, en ook makkelijk met in en uitklappen