12 Reacties

één jaar geleden

Hoelang zit hij in de auto dan?

één jaar geleden

Hoe bedoel je met jasje durf ik niet ivm veiligheid? Trekt hij zijn jasje pas aan als jullie ergens aan komen? Hier gaat hij gewoon met zijn jasje en al in de autostoel, enige wat mij opkomt zijn die velvet autostoelhoezen. Of je kunt de verwarming aan zetten van de auto.

één jaar geleden

Mijn dochter krijgt ook geen jas aan in de auto, inderdaad om veiligheid. Ze krijgt bij mij een vest aan, een sjaal om en een deken om haar benen. Dit laat ze meestal zitten en anders eigen schuld dikke bult. Als het straks echt kouder word krijgt ze ook een muts op.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Hoe bedoel je met jasje durf ik niet ivm veiligheid? Trekt hij zijn jasje p ...
Jasje word afgeraden in de autostoel vanwege de veiligheid omdat ze er dan niet strak genoeg in zitten. Je heb met een jas aan teveel ruimte over en dat is gevaarlijk

één jaar geleden

Hier ook geen jas ivm veiligheid. Zou een vestje een optie zijn? Is net een extra laagje. En de verwarming omhoog? Maar hier zit ze nog in de maxi cosi dus vouw een dekentje om haar benen.

één jaar geleden

Reactie op NS1990

Jasje word afgeraden in de autostoel vanwege de veiligheid omdat ze er dan ...
Klopt idd, alleen dacht dat het afgeraden werd met winterjassen. Omdat ze best dik zijn. Maar vind het nu nog niet zo koud om een winterjas aan te laten trekken, omdat mijn zoontje geen winterjasje aantrekt ga ik er automatisch vanuit (onbewust) dat andere kids dat ook niet aantrekken🙊

één jaar geleden

Hier met winterjas als hij naar het kdv gaat , dat is 5 min rijden. Als we langer rijden alleen een vest. Maar je doet toch gewoon de verwarming aan? En bovendien zitten ze al warmer doordat ze in de stoel zitten. Bij een lange rit heb ik zelf ook geen jas en gewoon de verwarming een beetje aan

één jaar geleden

Ik doe gewoon de verwarming aan? 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Heb je geen verwarming in de auto? Zet die gewoon meteen zodra je de auto start en gaat rijden op z'n warmst. Dan is de auto zo opgewarmd

één jaar geleden

Dankjewel voor al jullie reacties, zelf vind ik inderdaad de verwarming prima. Maar ik krijg steeds van de omgeving te horen, je kan echt niet de kleine zonder jasje in de auto zetten. Verteld dat dit niet mag ivm de veiligheid. Maar blijf horen dan word de kleine ziek etc.. vandaar mijn vraag. Zelf zet ik inderdaad de verwarming aan en is het maar heel kort koud maar ging hierdoor aan mezelf twijfelen dus dacht misschien komt er wel een tip waar ik nog niet aan had gedacht

één jaar geleden

Reactie op Mom12345

Dankjewel voor al jullie reacties, zelf vind ik inderdaad de verwarming pri ...
ja zo is het, blijf bij jezelf, meestal klopt dat gewoon! Wat ik wel eens doe als het kouder wordt is de auto gewoon wat eerder starten en even wachten voordat ik haar er in zet, dan is het al niet meer zo koud😊

één jaar geleden

Reactie op manden

ja zo is het, blijf bij jezelf, meestal klopt dat gewoon! Wat ik wel eens d ...
Dankjewel! Dat is een goede tip!☺️