4 Reacties

5 jaar geleden

Puzzelboekje, leesboekje, strandlaken, nachtlampje, elektrische tandenborstel, Dekbedovertrek, nieuwe zwembroek, slippers/sandalen, sokken, opbergbakjes, toilettas.. 馃槄 zo iets.

5 jaar geleden

Ik zo ook gaan voor zoals minnie1990 zegt, praktische spullen maar ook dingen die hij leuk vind om te doen. Vb indien mogelijk een dagje zwemmen met mama of papa.

5 jaar geleden

Of dingen die z'n grote broer rol benadrukken? Bijvoorbeeld bordje grote broer kleine broer. Een knuffel die bij hem slaapt maar die hij dan aan kleine broer kan geven als die verdrietig is. Een grote broers pet. Plaatjesboek waaruit ie z'n broertje kan voorlezen. Wellicht dingen die hij nu mag omdat ie grote broer is, zoals eigen kleding uitzoeken: geef kledinghanger waar ie de kleding die die de dag erna uit mag kiezen. Ik ben zelf zwanger van de eerste, dus geen idee wat een zesjarige kan. Maar kan me goed voorstellen dat het voor zo'n uk heel gaaf is als benadrukt wordt dat ie nu een grote broer is en dus ook meer grote kinderen dingen kan en mag. Heel leuk idee trouwens! Kon het niet laten er ook over te brainstormen, zoals je merkt ;)

5 jaar geleden

Wat een leuk idee!! Ik denk dat een combi van kleine cadeautjes, uitjes en misschien wat lekkers leuk is.