11 Reacties

5 jaar geleden

Ik woon zelf ook in Zwolle en heb Naviva 馃槂 Mijn zussen hebben beide ook Naviva gehad & hun waren mega tevreden. De kraamvogel hoor ik ook goede verhalen over 馃槂

5 jaar geleden

Reactie op Vossie1995

Ik woon zelf ook in Zwolle en heb Naviva 馃槂 Mijn zussen hebben beide ook Na ...
Bedankt! Ik lees over de Kraamvogel dat het niet gegarandeerd is dat je hele week dezelfde kraamhulp krijgt. Bij Naviva wel toch?

5 jaar geleden

Reactie op Koeii20

Bedankt! Ik lees over de Kraamvogel dat het niet gegarandeerd is dat je hel ...
Bij naviva wel inderdaad! Ik heb mij al aangemeld bij Naviva! 馃槂

5 jaar geleden

Wij hebben ons aangemeld bij Kraamzorggroep Zwolle. Voelt goed doordat het 8 zzp鈥檈rs zijn die korte lijntjes met elkaar hebben en je 1 vaste kraamhulp krijgt, tenzij je natuurlijk ver over tijd bevalt of veel eerder. Daarbij kan je in gastenboek ervaringen lezen over elke kraamhulp. Wij hadden onze voorkeur voor een kraamvrouw aangegeven bij aanmelden en nu krijgen we haar dus ook thuis in juni 馃グ Maar heb zelf geen ervaring, want is ons eerste kindje. Kraamvogel had mijn schoonzusje, ze hadden fijne kraamhulpen maar idd niet de hele week dezelfde.. Daarom wilde ik hen niet.

5 jaar geleden

Reactie op Vossie1995

Bij naviva wel inderdaad! Ik heb mij al aangemeld bij Naviva! 馃槂
Ik ook vanmiddag 鈽猴笍 Hoever ben jij? Waar in Zwolle woon jij? Ik woon nog maar sinds mei in Zwolle en ken nog niet heel veel mensen (buiten werk om dan).

5 jaar geleden

Reactie op Lichtjes123

Wij hebben ons aangemeld bij Kraamzorggroep Zwolle. Voelt goed doordat het ...
Ja daar twijfelde ik ook nog over! Fijn dat jullie de kraamhulp krijgen van jullie voorkeur!

5 jaar geleden

Fijn topic, ik kom ook uit Zwolle (woon er nu bijna een jaar) en ben me ook aan het ori毛nteren! Onze verloskundige had kraamzorggroep Zwolle aangeraden, omdat je inderdaad iemand kan kiezen die bij je past.

5 jaar geleden

Ik woon in Ommen maar geboren in Zwolle, ik heb Naviva. Hoorde goeie verhalen馃

5 jaar geleden

Ik heb mij aangemeld bij een particulier , Reina Kwakkel kraamzorg hele leuke vrouw

5 jaar geleden

Fijn topic, ik kom ook uit Zwolle (woon er nu bijna een jaar) en ben me ook ...
Ook een newbie! Ik woon nog maar sinds mei in Zwolle!

5 jaar geleden

Reactie op Koeii20

Ik ook vanmiddag 鈽猴笍 Hoever ben jij? Waar in Zwolle woon jij? Ik woon nog m ...
Ik ben 14 weken en woon in Zwolle zuid 馃槂 Al vanaf mijn geboorte 馃槣