10 Reacties
5 jaar geleden
Ik herken het niet, maar als je het niet vertrouwd zou ik met je vk bellen! Liever een keer teveel dan te weinig!
5 jaar geleden
Ik heb het vaak als ik een aantal dagen geen ontlasting heb gehad. Soort van darmen die dan boos worden. Beste wat je dan kan doen is even op je linkerzij liggen, dan ontspannen je darmen wat 😊
5 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Iemand?! Ik word er met de minuut onzekerder van 😳
Als je het niet vertrouwd moet je gewoon je VK bellen.
Ik herken het niet als ik eerlijk ben
5 jaar geleden
Jep regelmatig. Kan inderdaad met je ontlasting te maken hebben. Of gewoon gevoeligheid van je organen wie verdrukken
5 jaar geleden
Heb het een tijdje geleden gehad, darmen waren ook immens van slag en maagpijn... Volgens mij was het een kort griepje. Bh uit gedaan, alle hoge dingen van mn buik, lekker gedouched, 2 paracetamol en in de avond was het al weer weg.
Als je het niet vertrouwd gewoon even de VK bellen, die stellen je vaak gerust of je mag even langskomen!
5 jaar geleden
Ik las zojuist toevallig dat harde buiken voelen als kramen in de bovenbuik. En qua pijn te doen zijn. Klinkt dus precies als wat jij hebt! Worden ze minder als je (op je zij) gaat liggen?
5 jaar geleden
Wel last van ja. Pijn bij het bukken. De bh duwt erop. Verder beweegt de baby veel. Je voelt alles dus wel. En het is al zo krapjes daarbinnen.. Kan ook weer een groeispurt zijn.
5 jaar geleden
Ik denk dat het idd een combinatie is/was van mijn darmen en harde buiken!! Op mijn zij liggen en nummer 2 op de toilet heeft geholpen 🙏🏼
5 jaar geleden
Ik heb al een beste tijd veel lucht in die omgeving, althans dat vertelde de vk. Had ook te maken met de stoelgang. Ik let nu op dat ik goed water/thee/suikervrije ranja drink en veel vezels. En vanaf toen ging het beter :)
En ehh sorry haha, maar ik houd ze ook niet meer bewust in als ik thuis ben...weg met die lucht 😅🤣