5 Reacties
2 jaar geleden
Hetzelfde is hier afgelopen week ook begonnen. Ze kruipt ook opeens haar hele bed door. Ik vind haar in de meest bijzondere posities. Ik heb mezelf maar voorgenomen om de deuren dicht te doen, want ik word er continu wakker van. Als ik dan ga kijken ligt ze prinsheerlijk te slapen 😵💫. Niet goed voor mijn nachtrust dus
2 jaar geleden
Reactie op julibabymd
Hetzelfde is hier afgelopen week ook begonnen. Ze kruipt ook opeens haar he ...
Ja had ik ook gedaan, maar ik hoor haar er gewoon doorheen. Dus vrij weinig geslapen afgelopen nacht. Vanavond hopelijk optijd naar bed voor het geval het zich deze nacht weer herhaald. Ik hoop wel dat het tijdelijk is
2 jaar geleden
Hier ook al een paar dagen. Dus toch maar hap geweest gister. Ze heeft een oor en keelonsteking. Dat is de reden dat ze kreunt. Heb je het idee dat ze veel aan der mondje of oortjes zit?
2 jaar geleden
Reactie op Firstbebie
Hier ook al een paar dagen. Dus toch maar hap geweest gister. Ze heeft een ...
Ja ze zit altijd aan der oortje. Ze maakt heel veel oorsmeer aan dus dat jeukt snel. Zijn daarmee al eens naar de huisarts geweest. Het kreunen was gelukkig maar 1 nacht en 1 ochtend. Maar nu hoest ze sinds dien ongelooflijk veel. Straks toch ff bellen voor de hoest denk ik.
2 jaar geleden
Reactie op Saar-Jo
Ja ze zit altijd aan der oortje. Ze maakt heel veel oorsmeer aan dus dat je ...
Ik zou inderdaad even bellen, je kan kijken of ze geen intrekkingen bij haar borst heeft tijdens het ademen. Als dat niet zo is hoef je je denk ik geen zorgen te maken. het kan ze misschien een virusje te pakken heeft het heerst enorm en misschien dat ze daarom ook kreunde. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen 😊. Veel beterschap voor de hoest. ❤️