12 Reacties
2 jaar geleden
Ik herken dit…. Vandaag een halfuur met een krijsend kind in de wagen gezeten helemaal overstuur uit het niets. Ik haalde hem even uit de kinderwagen en ging direct lachen en was stil, terug gezet en daar ging hij weer.. was dus niet verstandig van mij duidelijk een eigen wil nu.. hoop dat dit snel voorbij is, was snel weer thuis🤣
2 jaar geleden
Onze kleine kreeg laatst een meltdown omdat het te lang duurde voordat de lepel met eten in zijn mond zat.... haha! Helemaal gillen en huilen en niks meer willen. Soms heeft ie ook wel eens uit het niets een 'gilmoment'. Ook wel eens in de kinderwagen. Ik probeer er zo min mogelijk aandacht aan te geven en hem gewoon af te laten koelen. Boss erop reageren werkt vaak averechts
2 jaar geleden
Reactie op WBogert
je durft gewoon niet meer op een terras o.i.d. te zitten..
Precies dit, wij zijn op dit moment op vakantie voor de eerste keer als gezin maar we zitten eigenlijk gewoon aan ons appartement geplakt want als meneer zn zin niet krijgt krijst hij alles aan elkaar.
2 jaar geleden
Oh wat fijn dit topic. Mijn man en ik worden er soms hopeloos van. Niks is goed; ja alleen maar bij haar zitten en spelen. Ze is dus niet de enige zo te zien!