12 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij gaat het niet om de grote maar om de hoeveelheid die de luier opneemt.

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Volgens mij gaat het niet om de grote maar om de hoeveelheid die de luier o ...
Ja er staat bij maxi dat hij tot 15 kilo is en die ander geloof ik tot 14 scheelt ook niet heel veel😆

2 jaar geleden

Bij die van pampers zat er wel verschil in met maat 4 en 4+. Vond maat 4+ iets groter. Of dat ook is bij kruidvat luiers weet ik niet maar denk van wel. Gebruik nu sindskort pas luiers van kruidvat maat 5. Heb 5+ nog niet geprobeerd.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Bij die van pampers zat er wel verschil in met maat 4 en 4+. Vond maat 4+ i ...
En hoe zwaar/groot is jouw kindje?

2 jaar geleden

Ja scheelt zeker!

2 jaar geleden

Ja scheelt wel .. bij 4 lekte hij continu door en bij 4+ niet. Nu hebben we het probleem dat we een klein ventje hebben die niet meer stil wilt blijven liggen en dus onderhand in de houdgreep moet met luier verwisselen. Dusss zijn we over gegaan op luierbroekjes maar dan van pampers omdat die van de kruidvat slechte recensies hebben. Nu zitten we op luierbroekjes maat 4 van pampers en die doen het ook in de nacht goed en nog geen ongelukje gehad

2 jaar geleden

Reactie op Steefjuh87

Ja scheelt wel .. bij 4 lekte hij continu door en bij 4+ niet. Nu hebben we ...
Luierbroekjes van Kruidvat waren hier inderdaad niet bepaald een succes.... Lekkage...

2 jaar geleden

Reactie op lisavl

En hoe zwaar/groot is jouw kindje?
3 weken terug gewogen bij cb, 10.8kg en 77.5cm lang. Qua zijn gewicht zou hij maat 4 of 4+ moeten dragen maar met een maatje groter hebben we ‘s nachts geen last van lekkages. Om dan nog voor overdag 4+ te kopen dacht ik doe het lekker makkelijk en haal alleen maat 5, draagt ie maar overdag ook gewoon maat 5.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

3 weken terug gewogen bij cb, 10.8kg en 77.5cm lang. Qua zijn gewicht zou ...
Ook slim

2 jaar geleden

Hier lopen we al vanaf t begin voor qua maat, eigenlijk te groot volgens het aangegeven gewicht (pampers premium protection). Maar anders lekt meneer telkens door😅 wij gebruiken nu al een hele tijd maatje 5🙈 ik vond bij pampers tussen 4 en 4+ te weinig verschil om die eerst nog te kopen

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Volgens mij gaat het niet om de grote maar om de hoeveelheid die de luier o ...
Inderdaad, goeie ervaring mee….!

2 jaar geleden

Ligt aan de kilo van je kindje. Hier gebruiken we pampers maar maat 5 niet vanwege hoe zwaar onze zoon is maar hij drinkt heel veel water en plast zo veel maat 5 vabgt net wat meer op onze zoon is van 14 juni en wordt dan 1 en is 8 kiko