25 Reacties

4 jaar geleden

Ik hoor ook heel vaak dat er geen verschil in zit, maar geloof er niks van. Mijn kleine is begonnen met de hero, en alleen maar spugen en overgeven. Hij was zo onrustig alleen maar huilen. Ben overgestapt naar Nurtilon en sindsdien drinkt hij zo goed en het spugen overgeven en de onrustigheid is weg. Er zit degelijk wel verschil in.

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje68

Ik hoor ook heel vaak dat er geen verschil in zit, maar geloof er niks van. ...
Ben je langzaam overgestapt of hoe heb je dit gedaan?

4 jaar geleden

Mijn eerste zoontje gaven we eerst ook kruitvat voeding. Veel last van spugen en krampen. Daarom toen overgestapt op nutrilon en nergens last meer van gehad. Voeding van kruitvat lijkt ook veel dunner dan nutrilon vind ik. Wij zijn toen in 1x overgestapt. Nu bij m'n 2e zoontje meteen nutrilon gaan geven en nergens last van!

4 jaar geleden

Reactie op queque

Ben je langzaam overgestapt of hoe heb je dit gedaan?
Ik ben direct overgestapt. En heb hier geen moeite meegehad.

4 jaar geleden

Mijn eerste zoontje gaven we eerst ook kruitvat voeding. Veel last van spug ...
Wij geven nu extra care van kruidvat. Zijn jullie over gegaan op de gewone nutrilon of een speciale?

4 jaar geleden

Reactie op queque

Wij geven nu extra care van kruidvat. Zijn jullie over gegaan op de gewone ...
Wij zijn toen op de normale overgestapt.

4 jaar geleden

Ik had ook kruidvat voeding ... ben overgestapt op nutrilon vind er wel verschil inzitten alleen al in de smaak vind die van nutrilon meer smaak hebben 😬

4 jaar geleden

Gewoon gelijk overstappen

4 jaar geleden

Gelijk overstappen ook goed voor je kindje😊 Je kan beter nutrilon geven en wat meer geld uitgeven dan die goedkope meuk van de kruidvat je hoort er de laatste tijd zoveel over of het is te dik of een baby raakt weer niet verzadigd of je baby zit vol met krampen zelfs baby's die er goed ziek van zijn geworden.

4 jaar geleden

Reactie op A miracle

Gelijk overstappen ook goed voor je kindje😊 Je kan beter nutrilon geven en ...
Nou dat lijkt me niet door de voeding komen hoor dat babys er goed ziek van worden dan mogen ze dat heus niet verkopen zijn ook kindjes die het er wel goed op doen 😬

4 jaar geleden

Ik had eerst ook Kruidvat en toen in 1 keer overgestapt op Hero baby standaard 1. Ze drinkt deze echt veel beter. Die poeder van de Kruidvat ziet er ook heel anders uit, beetje chemischer ofzo. Die van Hero lijkt echt op melkpoeder. Ze heeft sindsdien ook minder krampjes. Natuurlijk nog wel eens een avond dat ze 2 uurtjes last heeft en veel huilt maar toen ze Kruidvat kreeg heb ik hele nachten beneden gezeten met een huilende baby. Nu weet ik natuurlijk niet 100% zeker of dit aan de voeding ligt want ze word ook ouder en dan nemen de krampjes ook af. Als je overstapt op andere voeding moet je wel een andere speen op de fles doen want die voeding van Kruidvat is super dun vergeleken met andere voedingen.

4 jaar geleden

Reactie op Robemy

Ik had eerst ook Kruidvat en toen in 1 keer overgestapt op Hero baby standa ...
Een grotere speen dus?

4 jaar geleden

Ik had eerst Kruidvat extra care. Ben nu 1,5 week op nutrilon omneo omdat mijn zoon nog steeds geen ontlasting had en veel krampen. Maar moet zeggen dat ik tot nu toe geen verschil merk.

4 jaar geleden

Reactie op queque

Een grotere speen dus?
Ja want daar had ik me op verkeken. Ik dacht dat die hero niet zoveel dikker was maar wel dus. Kruidvat is gewoon echt heel dun. Nutrilon zal wel hetzelfde zijn. Wij hebben nu de fase 2 speen (hebben dr brown flessen). Daar loopt de hero voeding wel iets te snel uit maar uit de fase 1 speen komt er bijna niets uit.

4 jaar geleden

Hier begonnen met Kruidvat. Vrij snel overgestapt op Nutrilon ivm krampjes/verzadiging. Het poeder van Nutrilon ziet er ook anders uit vind ik, dikker ofzo. Er zit wel wat verschil in de verhoudingen van de ingrediënten. Inmiddels zijn we overgegaan naar Nutrilon omneo met sab simplex druppels erdoor ivm de krampjes. Lijkt nu beter te zijn, savonds nog wel veel last, maar hij is nu 5 weken dus zal richting hoogtepunt van krampjes gaan... Ik ben iig erg tevreden over nutrilon.

4 jaar geleden

Reactie op Preciousss

Nou dat lijkt me niet door de voeding komen hoor dat babys er goed ziek van ...
3 cb's hebben het gezegd er is zelfs een artikel in de linda hierover...

4 jaar geleden

Heeft iemand toevallig ook ervaring met de Albert heijn voeding?

4 jaar geleden

Er zit wel duidelijk een verschil tussen Nutrilon en Kruidvat. Het enige verschil is wel dat ze allebei basis bevatten en dat sommige kindjes gewoon met allebei weg kunnen. Van kruidvat moest ons kindje veel overgeven en groeide hij niet. Kruidvat was waterig en stonk meer hij dronk er ook niet veel van. Ik ben beter met nutrilon maar zoals ik zeg dat hangt af van kindje maar het is niet hetzelfde dit zie je ook als je de dozen naast elkaar zet maar lijkt erop

4 jaar geleden

Als ik je advies mag geven zou ik overstappen op Hipp voeding, een van de weinige voedingen waar geen maltodextrine inzit.

4 jaar geleden

Reactie op Anne-D

Als ik je advies mag geven zou ik overstappen op Hipp voeding, een van de w ...
Wat doet dat dan?