14 Reacties

4 jaar geleden

Kruik gewoon van Hema en je mag geen kruikzak van de kraamzorg eromheen doen 😜

4 jaar geleden

Kruik gewoon van Hema en je mag geen kruikzak van de kraamzorg eromheen doe ...
Wat moet er dan omheen? 😂

4 jaar geleden

Kruik gewoon van Hema en je mag geen kruikzak van de kraamzorg eromheen doe ...
Ow waarom is dat? Heb ook mooie zakken gekocht haha! @ sooph: ik heb ook kruiken van HEMA, 2ehands gekregen. In dat geval wel even testen of dop nog lekdicht is.

4 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Ow waarom is dat? Heb ook mooie zakken gekocht haha! @ sooph: ik heb ook k ...
Goeie ook! Heb m net ook gevonden bij de hema.

4 jaar geleden

Wij hebben een elektrische kruik, lekker makkelijk en veilig. En als ik je een tip mag geven over deze, niet vullen met kokend water! Maar gewoon met warm water uit de kraan, een ongelukje met kokend water zit in een klein hoekje. (:

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Wij hebben een elektrische kruik, lekker makkelijk en veilig. En als ik je ...
Ja zou ik sws niet durven hoor! Haha, indd gewoon warm water en eerst 100x op de kop houden om te checken of het goed dicht zit 😂

4 jaar geleden

Hier mag je geeen elektrische kruik maar wel een kruikzak ik haal sowieos de kruik uit bed als de kleine in bed ligt ik warm enkel het bedje ermee voor.

4 jaar geleden

Uhm, hoe wil je dat doen? Hem er weer uithalen? Er zijn genoeg kindjes die heel hard 2 kruiken in bed nodig hebben... Met kokend water.. dus daar zou ik vanuit gaan. Kruikenzak hier overigens geen probleem.

4 jaar geleden

Ik heb er een hele tijd terug 2 gekocht bij mamaloes voor 17,95

4 jaar geleden

Reactie op Sooph

Wat moet er dan omheen? 😂
Ze doen hydrofiele doeken eromheen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Wij hebben een elektrische kruik, lekker makkelijk en veilig. En als ik je ...
Warm water houd je de baby niet warm. Volgens mij is het kokend water en zeer normaal. Gewoon in de gaten houden.

4 jaar geleden

Warm water houd je de baby niet warm. Volgens mij is het kokend water en ze ...
Nee ze adviseren nu juist geen kokend water te doen. Wij hebben laatst een ongelukje thuis gehad met een kruik vullen (met kokend water dus)! Het eerste dat we op de spoedeisende hulp hoorde was, nooit meer kokend water te gebruiken. En dat advies werd er nog even ingestampt toen ze hoorde dat we een kleine verwachten. Er komen dagelijks dat soort ongelukken bij hun binnen...

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Nee ze adviseren nu juist geen kokend water te doen. Wij hebben laatst een ...
Ohhh!! Ik wacht af op de kraamverzorgster. Doe er zelf niks mee. Bedankt voor het delen. Handig om te weten voor alle toekomstige mama’s ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Nee ze adviseren nu juist geen kokend water te doen. Wij hebben laatst een ...
Och serieus? 1,5 jaar geleden moesten we juist die met kokend water hebben er niet de elektrische 😅