30 Reacties
2 jaar geleden
Kruipen staan zelf zitten, lopen met een loopkar, nee niet leuk hoor 😞echt te snel! 😢😍
2 jaar geleden
Reactie op Astrid Mellema
Hier ook precies hetzelfde. Heeft het nooit leuk gevonden op zijn buik, wat ...
Mijn dochter wil graag zitten maar lukt nog niet 🤣 kan wel al gewicht op de beentjes dragen maar daar blijft het momenteel dan ook bij
2 jaar geleden
Reactie op TessievHelvert
Mijn dochter wil graag zitten maar lukt nog niet 🤣 kan wel al gewicht op d ...
Hier was het zitten ook opeens, eerst klapte hij nog helemaal dubbel en binnen een paar dagen kon hij het opeens, blijft verwonderlijk!
En alle kindjes gaan op hun eigen tempo of slaan bepaalde stappen over, het komt vast allemaal goed 😊
2 jaar geleden
Zoontje van bijna 8 maanden kruipt ook nog niet. Hij ligt wel vaak op zijn ...
Hier precies hetzelfde!
2 jaar geleden
Mijn oudste kroop pas met 10 maanden. Uiteindelijk lukt het ze allemaal😅
2 jaar geleden
Onze kleine gaat ook al richting de 8,5 maand. Maar nog steeds geen teken van kruipen haha! Hij wil wel heel graag maar het lukt nog niet. Daarintegen als ik hem onder z'n okseltjes pak en met zijn voetjes op de grond zet dan gaat ie staan en dat vind ie helemaal geweldig! Ik denk dat ie het kruipen misschien wel over gaat slaan.. Maar we gaan het zien. Alles op z'n tijd
2 jaar geleden
Mijn jongste dochter is 8,5 maand en kan nog niet kruipen. Ze doet alleen af en toe pogingen om te tijgeren. Mijn zoontje kroop met 6 maanden het huis door. Ieder kind is anders, zelfs met dezelfde ouders 😉