26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Hier ook bijna 9 maanden en wat ik ook doe hij wil alleen maar zitten of op ...
Ja, echt schattig…..! Zwaaien doet mijn zoontje en nee schudden….!hier ook bijna negen maanden. Rolt nog niet om. Kan niet zelfstandig zitten, maar is zo heerlijk tevreden…..!!!

2 jaar geleden

Is heel normaal hoor tussen maand 9 en 12 gaan ze pas zitten,kruipen,zich optrekken ontwikkelen. Dus geen zorgen maken. Je kan proberen om haar favoriete speeltje ergens in de buurt te leggen dat ze er voor moet rollen, en dan dat ze het net niet kan pakken misschien dat ze getrigerd word om het toch te pakken? Succes gewoon je kindje volgen dan komt het echt goed.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje word de 23ste 9 maanden wil ook niet kruipen wel vind ze staan al heel interessant ďus wij denk ook dat ze kruipen niet gaat doen maar gelijk gaat lopen

2 jaar geleden

Ons zoontje van 9 maanden kruipt ook nog niet. Hij duwt zichzelf op zijn buik wat achteruit de kamer door, maar voor uit gaat nog niet. Hij kan blijven zitten als wij hem op zijn billen zetten maar gaat zelf ook nog niet zitten. Rollen van buik naar rug en andersom inmiddels wel onder de knie. Hij is lekker gefrustreerd als hij ergens tegenaan geschoven is en niet meer weg komt omdat hij niet verder achteruit kan 😜 maar zolang er vooruitgang inzit geen zorgen over maken! Alle kindjes doen het lekker op hun eigen tempo 😉