12 Reacties

2 jaar geleden

Heb je toevallig recent je coronavaccinatie of -booster gehaald? Schijnt effect te kunnen hebben volgens het Lareb. Twee vriendinnen en mn zusje hebben sinds hun prikken een ontregelde cyclus.

2 jaar geleden

Nee ben niet gevaccineerd

2 jaar geleden

Heb dit 5 weken lang gehad, week na mijn menstruatie weliswaar. Huisarts gaf aan dat dit vaker voorkomt na een zwangerschap en dat het wel drie maanden kon duren. Was bij mij overigens wel mijn eerste menstruatie na de zwangerschap.

2 jaar geleden

Ik ben toevallig vandaag bij huisarts geweest, heb het al 4 weken aan een stuk!

2 jaar geleden

Reactie op fl1994

Ik ben toevallig vandaag bij huisarts geweest, heb het al 4 weken aan een s ...
Hey, wat heeft de huisarts aangegeven?

2 jaar geleden

Ik slik ook niet de pil of iets…

2 jaar geleden

Ik ben vanochtend toevallig naar de dokter geweest ook vanwege veel tussentijds bloedverlies. Ik heb eind september een koperspiraaltje gekregen. Dus dacht dat het misschien daarmee te maken had. De HA zei dat het niet echt te linken zou moeten zijn met het spiraaltje. Over 2 weken krijg ik een uitstrijkje. Dus ben benieuwd. Als daar niks uitkomt dan word ik doorverwezen naar de Gyn. Het zou ook allemaal nog met de hormoonhuishouding te maken kunnen hebben.. Het is maar gissen nu

2 jaar geleden

Reactie op Flowertje22x

Hey, wat heeft de huisarts aangegeven?
Ze heeft onderzoek gedaan maar voelde niks bijzonders, ik heb verder ook geen buikpijn of andere klachten. Nu uitstrijkje gemaakt. Over 1,5 weken mocht ik terugkomen, indien er niks bijzonders uitkomt dan kon ze me mogelijk nog doorverwijzen voor een echo.

2 jaar geleden

Ik had bij mijn 2e menstruatie 11 dagen last van bloedverlies, toen 4 weken niks, 4 dagen bloedverlies, 12 dagen niks, 4dagen bloedverlies, 9 dagen niks, daarna 6dagen bloedverlies en nu bijna 3 weken nog niks. Denk dat bij mij door hormoonhuishouding komt. Mischien bij jou ook? Hopelijk weet je binnenkort meer!

2 jaar geleden

Bij mij is het vandaag al 5 weken aan de gang. Terwijl het de eerste 5 maanden na de bevalling super regelmatig was. Ik gebruik ook niks van hormonen op dit moment. Ben benieuwd…

2 jaar geleden

Ben vorige week naar de huisarts gegaan. Krijg deze week een gynaecologisch onderzoek. Ben benieuwd

2 jaar geleden

Morgen is het bij mij al 6 weken pfff. Uitstijkje was goed dus ben nu doorgestuurd voor een echo, over 2,5 weken.