9 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft wel eens wekenlang 3-4 weken diarree gehad. Maakte me wel zorgen na 2 weken en toen gebeld, hij had nergens last van overigens. Toch poep getest. Was noro. Dus buikvirusje.
Maar mijn kind is de jouwe niet en als jij je zorgen maakt zou ik je dokter bellen!
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft nu ook meer dan 2 weken diaree, vanmorgen met de huisarts gebeld omdat we dinsdag op vakantie gaan. Maar niks aan te doen zolang ze vrolijk zijn en goed eten en drinken kan je niet meer doen zei hij.
We hebben zelf ook al bijna 2 weken maag darm klachten dat bevestigd voor mij ook dat het om een virus gaat.. Ors drinkt ons zoontje ook niet ik heb het gemengd met ranja en vla maar hij moet er niks van weten.
Ik ga toch even Yakult halen, baat het niet dan schaadt het niet. Verder weet ik ook niet wat je nog meer kan doen.
Maar als het je niet lekker zit gewoon even contact opnemen met de huisarts.
Hopelijk is hij er snel vanaf 🍀
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Ons zoontje heeft nu ook meer dan 2 weken diaree, vanmorgen met de huisarts ...
Probiotica geven werkte hier heel goed. Ook zoontje die 1.5 week al aan de diarree zat. Heb hem toen lactophar junior gegeven en pediaperm van nutriphyt. Was binnen 1 a 2 dagen over. Misschien werkt dit voor jullie ook? Ieder kindje is natuurlijk anders maar zo op vakantie gaan is niet heel prettig kan ik me voorstellen