7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij laten ins zoontje zelf eten met de plastic lepeltjes van Munchkin. De metalen lepeltjes van bijvoorbeeld het kinderbestek van de Hema is voor hem nog te groot. Ook draait hij graag de lepel om in zijn mond en dat lukt hem met deze ;)

茅茅n jaar geleden

Begint hij voor het eerst zelf te eten? Want dan is het best normaal dat niet alles (bijna niets) op de lepel belandt en in de mond 馃檭 bij onze zoon had ik niet echt het idee dat het door de lepel komt. Alhoewel ik merkte dat bij plastic bestek alles er makkelijker vanaf glijdt, en plastic vorkjes prikken haast niet. Hier eet hij met de dessertlepels en vorkjes.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze. Onze dochter pakt de lepel altijd aan het puntje vast. Deze is mooi dik aan de achterkant. Nu gaat de lepel ook niet meer over de kop.

茅茅n jaar geleden

Mijn dreumes heeft ook die munchkin lepeltjes, die zijn lang en bedoeld om gevoerd te worden, maar natuurlijk ook een prachtige uitdaging voor de dreumes. We hebben ook wat kortere lepeltjes van eh weet t merk ff niet (ff opgezocht: https://www.thelittlegreenbag.nl/accessoires/baby-accessoires/liewood/liva-silicone-spoon-4-pack/184917), die vindt ze fijn en lepel is niet te groot en gewoon theelepeltjes. T zal snel beter gaan! Veel plezier en succes!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze en vinden deze super handig. Je kan de lepel buigen dus is het veel makkelijker om het naar de mond toe te krijgen, ook kan hij er goed mee scheppen. In het begin veel samen gedaan en hem geholpen, maar nu gaat hem steeds beter af. De vork buigen wij trouwens niet, dat gaat namelijk gewoon goed. Succes!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Astrid Mellema

Wij hebben deze en vinden deze super handig. Je kan de lepel buigen dus is ...
Dankje! Ik had deze al voorbij zien komen, ga hem meteen bestellen

茅茅n jaar geleden

Gewoon een dessertlepel van je normale bestek. Is wat kleiner dan een eetlepel, wat groter dan een theelepel. Gaat hier prima. Of gewoon een vork.