6 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook precies zo een luier vanmorgen, ander halve week geleden de 14maanden prikken. Gisteravond ineens koorts en drama met slapen. Vanmorgen zo een poepluier nu weer alles oké

2 jaar geleden

Kan te maken hebben met de waterpokken. Normaal hebben ze vooraf wat last van verkoudheid. Maar hier was dat de ganse waterpokken fase door met slijm in de neus. Als ze dit inslikken dat kan dit in de stoelgang terug te vinden zijn.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft vaak slijm gehad in haar poep door verkoudheid. Ze kan nog niet snuiten en slikt het dan door en dat moet er ook weer uit komen. Uiteraard kan ik hier niet over oordelen en weet ook niet of dit dan het zelfde geval zal zijn.

2 jaar geleden

Okee duidelijk! Hij heeft ook echt véél poepluiers .. nog geen 12u en hij heeft er al 3 gehad, en veel

2 jaar geleden

Hier een keer van die poepluiers gehad ook vlak naar de 14 maanden prik, en rond die tijd ook verkouden en last van doorkomende kiezen

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Okee duidelijk! Hij heeft ook echt véél poepluiers .. nog geen 12u en hij h ...
Misschien de kiezen die door komen, dat die zoveel poep luiers heeft. Qua slijm durf ik het niet te zeggen.