23 Reacties

5 jaar geleden

Leuk idee! Ik volg 馃尭

5 jaar geleden

Diertjes haken!! Is vrij simpel als je t al een beetje kan en kan je heel veel dingen mee doen; aan bijtring of aan Zo鈥檔 luchtmobiel ding voor boven de box of aan Zon koord voor boven de maxicosi

5 jaar geleden

Ik heb een hoes gemaakt met inlegmatje voor de verschoningsmand

5 jaar geleden

Reactie op xnorahx

Diertjes haken!! Is vrij simpel als je t al een beetje kan en kan je heel v ...
Dat is een leuk idee!

5 jaar geleden

Wat een leuk idee om op pinterest ideetjes op te zoeken 馃槂

5 jaar geleden

Reactie op daphnepindakaas

Ik heb een hoes gemaakt met inlegmatje voor de verschoningsmand
Super leuk, hoe heb je dat gedaan?馃槏

5 jaar geleden

Reactie op MommyJune

Super leuk, hoe heb je dat gedaan?馃槏
Het mandje heb ik gekocht. En toen heb ik de onderkant overgetrokken op papier en dat uitgeknipt uit stof. De bovenkant is gewoon dicht en de onderkant heb ik een soort overslag gemaakt. Dan wattine er in voor het zachte

5 jaar geleden

Niet zelfgemaakt, maar vast zelf te maken. Op instagram kun je bij @aarnsrianne een maanlampje kopen. En op https://www.snoezy.com/ maken ze ontzettend leuke persoonlijke vliegers voor op de babykamer 馃槏

5 jaar geleden

Ik ben van plan zo'n nest te maken. Ik kan best wel met de naaimachine overweg en dit leek me een leuk DIY project (naast uiteraard allemaal kleertjes)馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Saze

Ik ben van plan zo'n nest te maken. Ik kan best wel met de naaimachine over ...
Lijkt mij ook leuk! Heb je al ergens een patroon gevonden of ga je zelf tekenen?

5 jaar geleden

Reactie op daphnepindakaas

Lijkt mij ook leuk! Heb je al ergens een patroon gevonden of ga je zelf tek ...
Deze had ik gevonden: https://www.mysimplyspecial.com/diy-babynestje/ is incl patroon idd.

5 jaar geleden

Ik ben van plan een Boxkleed te maken. Heb in de zelfde stof ook al een knuffeldoekje gemaakt.

5 jaar geleden

Ik houd van breien, vind het ontspannend en leuk om dingen te maken. Voor mijn zoontje heb ik veel truien, broeken, vesten, mutsen, etc gemaakt. Gebruik dan wel babywol, lekker zacht en warm

5 jaar geleden

Reactie op beebje2021

Ik houd van breien, vind het ontspannend en leuk om dingen te maken. Voor m ...
Wouw wat ontzettend mooi! En zo schattig 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op beebje2021

Aaaaahhwww 馃槶

5 jaar geleden

Reactie op beebje2021

Heb je patronen? Waar heb je dit wol gekocht?

5 jaar geleden

Reactie op maja94

Heb je patronen? Waar heb je dit wol gekocht?
Ik google heel veel. Ik kijk zelfs naar Russische video鈥檚 die ik probeer te begrijpen haha (ik ken geen een woord Russisch) maar oh wat maken zij mooie dingen! Ik probeer morgenochtend wel een beschrijving voor je te plaatsen. Ik mix 2 wollen van het merk Lana Grossa meestal.. baby merino en silk hair. Zie voorbeeld

5 jaar geleden

Ik brei ook graag, ben al met een dekentje begonnen. Ik heb eerder voor een vriendin geen mobiel gemaakt. Hiervoor heb ik een oude lampenkap gebruikt. Zoiets wil ik binnenkort weer gaan maken.

5 jaar geleden

Haha ik kan het bericht niet meer aanpassen, maar het is natuurlijk EEN mobiel en niet GEEN mobiel 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op beebje2021

Ik google heel veel. Ik kijk zelfs naar Russische video鈥檚 die ik probeer te ...
Super!! :)