34 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben die van Kidsmill Sixties, de hoogglans.

5 jaar geleden

Ja die van mij is in bestelling 😍 Helaas pre-order dus het duurt nog even.

5 jaar geleden

We hebben een ronde op wieltjes! Zie google: ronde box

5 jaar geleden

Dit is de mijne 🙈🤩

5 jaar geleden

Wij hebben deze

5 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Ja die van mij is in bestelling 😍 Helaas pre-order dus het duurt nog even ...
Welke is dit?

5 jaar geleden

Vanaf het begin al op het oog, wacht nog even met kopen

5 jaar geleden

Hoor van veel mensen dat een box met een lade er onder super handig is. Zodat je daar luiers etc in kan leggen.

5 jaar geleden

Reactie op Kaaitje07

Hoor van veel mensen dat een box met een lade er onder super handig is. Zod ...
Klopt dat is ideaal. Lekker vol met speelgoed, mijn dochter kan er heerlijk mee spelen en ik ruim het snel weer op haha. Wij hebben er trouwens ook een afneembaar boxkleed van Jollein in, ideaal als ze wat ouder zijn en knoeien met eten en drinken. Op dit moment gebruiken we de box alleen nog als opslag voor knuffels, fietsjes en speelgoed. Laat ‘m mooi staan, dan kan hij straks weer een verdieping hoger voor de baby. 😁

5 jaar geleden

Wij hebben deze bij de babydump uitgezocht in november. Komt over 3 weken binnen 😊

5 jaar geleden

Ik heb deze op het oog. Wil graag een box in blank hout. Tot nu toe nog geen mooie gevonden in deze kleur met lade, maar heb nog even de tijd om te zoeken :)

5 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Ik heb deze op het oog. Wil graag een box in blank hout. Tot nu toe nog gee ...
Ben mij echt pas nét aan het oriënteren. Waar zou je de lade voor kunnen gebruiken? (Lijkt vaak klein?)

5 jaar geleden

Ja, wij hebben hem net binnen, wij hebben de bopita kai met lade, heel mooi (wel heeeeel duur, maar hebben veel ook 2e hands en dit was een cadeautje)

5 jaar geleden

Reactie op Syl500

Ben mij echt pas nét aan het oriënteren. Waar zou je de lade voor kunnen ge ...
Om wat spuugdoekjes, luiers en speelgoed in op te bergen. Maar ben ook geen ervaringsdeskundige hoor, eerste kindje hier. En ik neem alleen een box met lade als ik er ren naar mijn zin vind. Anders komt er gewoon een mooie speelgoedzak aan te hangen :)

5 jaar geleden

Ik vind tot nu toe van Quax het mooist. https://www.quax.eu/webshop/meubelen/boxen/boxen-parken

5 jaar geleden

Bij BabyPark

5 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Ja die van mij is in bestelling 😍 Helaas pre-order dus het duurt nog even ...
Welke is dit? Vind m erg mooi!

5 jaar geleden

Wij hebben een box op wielen en extra hoog. Bij de vorige gebruikt dus komt straks weer van zolder. Wij zijn lang en vonden het fijn een hoge box ivm het bukken. Voordeel is dat er genoeg ruimte onder de box is om makkelijk met de stofzuiger onder te gaan, je schuift hem ook makkelijk weg met de wielen. En ruimte om de schommelstoel/wipstoel/loop stoel onder te bergen. Vond het wel fijn dat de box ook gemakkelijk in de keuken te zetten is of voor het raam.

5 jaar geleden

Dit is de onze geworden! Via MP overgenomen 🤟🏻🥳

5 jaar geleden

Wij hebben de Bopita retro