5 Reacties
5 jaar geleden
Heb je al meer informatie gekregen hierover? Ik wil je niet bezorgd maken, maar het is een chronische ziekte, dus je kan het niet gehad hebben. Ik heb het zelf ook. Ik ben 30 en heb de klachten al sinds mijn 15e, deze diagnose pas sinds mijn 24ste.
Ik snap dat je het heel vervelend vindt, dat is het ook. Dat vond ik zelf ook toen ik het hoorde. Ik leef er inmiddels een aantal jaren mee en sta onder behandeling van de gynaecoloog hiervoor. Volgens mij gebeurt het ook wel eens dat een dermatoloog de behandeling co枚rdineert.
5 jaar geleden
Dat is een nare aandoening. Ik hoop voor je dat je een milde vorm hebt.
5 jaar geleden
Heb je al meer informatie gekregen hierover? Ik wil je niet bezorgd maken, ...
Ik heb overmorgen een afspraak bij de dokter en dan krijg ik meer informatie. Ik lees online dat het niet ernstigs is, dus ik ben wat minder bezorgd dan eerst. Dank je wel voor je reactie 馃挒
5 jaar geleden
Dat is een nare aandoening. Ik hoop voor je dat je een milde vorm hebt.
Dank je wel 鈾ワ笍
5 jaar geleden
Ik heb dat ook maar dan vanaf dat ik 8 jaar was al daarnaast heb ik ook sclerodermie gekregen een aantal jaar later. Ik doe er zelf verder niks meer mee, heb verleden tijd wel aan de prednison gezeten om het rustiger te krijgen want sommige plekken werden wel echt groter maar dat remde gelukkig af.