126 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SharonRS

Aankleedkussen hoes om het voedingskussen heen en je hebt een kussen waar z ...
Hier meteen geprobeerd. Briljant! Haha

3 jaar geleden

Baby droog föhnen na het badje. Dat had onze kraamverzorgster als tip en onze baby vindt het heerlijk! Wel opletten dat het niet te heet wordt natuurlijk

3 jaar geleden

Onder het matrasje van je kinderwagen extra luiers bewaren voor als je een keertje vergeten bent de luiertas aan te vullen 😅

3 jaar geleden

Als je liggend hebt gevoed en hij moet een boertje doen dan knieën op en hem zo laten boeren, scheelt overeind komen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op SharonRS

Aankleedkussen hoes om het voedingskussen heen en je hebt een kussen waar z ...
hier doen we dat al vanaf het begin is nu zijn vaste troontje pp de bank. en hij slaapt er overdag ook nog heerlijk in.

3 jaar geleden

Bij het verschonen van de luier eerst een nieuwe luier al onder de billetjes leggen (dus als ze de vieze luier nog aanheeft). Altijd zo snel klaar👌

3 jaar geleden

Boven de box touwtje spannen en speeltjes er aan hangen hahah😁

3 jaar geleden

Reactie op MomofJasmijn

Bij het verschonen van de luier eerst een nieuwe luier al onder de billetje ...
Doe ik inderdaad ook standaard. Helpt ook vaak bij ongelukjes tijdens het verschonen 🙈

3 jaar geleden

Als onze kleine nog wakker wil zijn en ik wil m'n handen even vrij, dan zet ik hem in het newbornsetje van Stokke en dat setje zet ik dan in de kinderwagen. Zo zit hij overeind, kan hij goed om zich heen kijken en geniet hij van alles om hem heen:)

3 jaar geleden

Wij hebben op de 1e verdieping een magnetron en daar ook de melktoren, scheelt een hoop tijd en gehuil

3 jaar geleden

Reactie op Synnie

Je kan ook easymilker halen binnen 8 seconden flesje een soort senso hahah ...
Heb ik gehad maar hij stemde vaak niet goed af en vaak een error

3 jaar geleden

Reactie op Bienie

Heb ik gehad maar hij stemde vaak niet goed af en vaak een error
Oow heb ik geen last van steld hoed af en geen error

2 jaar geleden

Vond dit zo’n leuk topic, dus weer een 💡: Als je sinaasappelsap perst kan je je baby heerlijk de pulp geven, hij smult ervan!

2 jaar geleden

Hij smult van zijn baby ijsje, houders zijn van Nuby, zo lief! Ook handig als tandjes doorkomen! Het ijs verdoofd een beetje wat lekker voelt voor die kleintjes 🧊

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Hij smult van zijn baby ijsje, houders zijn van Nuby, zo lief! Ook handig a ...
hoe maak je het baby ijsje?😊

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

hoe maak je het baby ijsje?😊
Ik heb voor de smaak een beetje diksap gebruikt, broer en zus vinden ze ook heerlijk 😊

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

hoe maak je het baby ijsje?😊
Peer in de blender met een beetje extra water (festini perenijsje voor baby's 😬)

2 jaar geleden

Bij verkoudheid klachten waterverdamper met etherische olie aanzetten. Klein beetje lavendel zorgt voor rust en Respiration olie (mix van kruiden) zorgt voor opening van de luchtwegen. Niet teveel druppels! Maar ruikt lekker en werkt 😁

2 jaar geleden

Allemaal merkkleding bij bol.com! Filteren op maat en dan kan je alleen vandaag nog allemaal mooie kleertjes kopen voor leuke prijzen! Heb net allemaal mooie truitjes gekocht voor m’n mannetje van Vingino en Bnosy Name it 🙈 En nog een mooie winterjas voor maar €15! 😍 Ben helemaal in m’n nopjes 😊

2 maanden geleden

Mijn kinderen zijn dol op “appeldonuts”