27 Reacties

5 jaar geleden

Ja, ik heb het al van schaambeen tot aan mijn navel. Deze keer al eerder zeker omdat het mijn tweede zwangerschap is.

5 jaar geleden

Reactie op maple

Ja, ik heb het al van schaambeen tot aan mijn navel. Deze keer al eerder ze ...
Trekt deze helemaal weg na de zwangerschap of blijft hij altijd een beetje zichtbaar?

5 jaar geleden

Trekt deze helemaal weg na de zwangerschap of blijft hij altijd een beetje ...
Ik zag m pas na de bevalling.. is nu helemaal weg maar heeft echt een ruim jaar geduurd

5 jaar geleden

Nee momenteel amper en ik heb hem altijd gehad met zwangerschap. Ligt er voornamelijk aan hoeveel zonlicht ik zie, dus aan het pigment wat je aanmaakt. Of zonnebank, maar die heb ik zelf niet. Ik had hem van schaambeen tot boven de navel. Ik verwacht hem in het voorjaar wel weer te zien.

5 jaar geleden

Trekt deze helemaal weg na de zwangerschap of blijft hij altijd een beetje ...
Het trekt weg maar het duurt wel een tijdje voor het weg trekt en als je meer pigmenten heb kan het wel langer duren of zelfs helemaal niet weg gaan.

5 jaar geleden

Bij mij is de lijn ook deze week zichtbaar geworden 鈽猴笍

5 jaar geleden

Volgens bakerpraatjes kan je aan de zwangerschapsstreep zien of je een jongen of meisje krijgt. Loopt de streep van je schaamstreek tot je navel, dan krijg je een meisje. Loopt de streep door tot boven je navel, dan krijg je een jongen.聽 Die van mij liep tot boven mijn navel en kreeg een jongen. Ben benieuwd nu馃榿

5 jaar geleden

Die van mij begint inmiddels ook donkerder te worden ! 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op maple

Volgens bakerpraatjes kan je aan de zwangerschapsstreep zien of je een jong ...
Wij krijgen een jongen, maar hij loopt toch maar echt tot mijn navel. Misschien veranderd het nog ik ga het in de gaten houden 馃槣

5 jaar geleden

Wij krijgen een jongen, maar hij loopt toch maar echt tot mijn navel. Missc ...
Mijne loopt door tot boven m鈥檔 navel en we krijgen toch echt een meisje haha!

5 jaar geleden

Reactie op philoujo

Mijne loopt door tot boven m鈥檔 navel en we krijgen toch echt een meisje hah ...
Niet te vertrouwen die bakerpraatjes 馃ぃ

5 jaar geleden

Hoeveel weken zijn de dames bij wie de zwangerschapsstreep al zichtbaar zijn?

5 jaar geleden

Ik ben 18+4, maar hier nog niks te zien.

5 jaar geleden

Morgen 18 weken en nog niks te zien. Ben wel enorm licht van huid en heb gelezen dat mensen met een lichte huid deze lijn soms helemaal niet krijgen.

5 jaar geleden

Dit is mijn derde zwangerschap, maar heb dat nog nooit gehad 馃き Op het eind van de eerste wel een hoop andere strepen 馃槱

5 jaar geleden

Bij 15 weken heel zag ik het voor het eerst, ook van schaambeen tot navel.

5 jaar geleden

Reactie op immie88

Hoeveel weken zijn de dames bij wie de zwangerschapsstreep al zichtbaar zij ...
We zijn nu 17+2, had niet verwacht dat ik het zou krijgen omdat ik ook een hele lichte huid heb. Ik heb ook veel meer pigment rond tepels gekregen. Had gelezen dat wanneer je dit hebt ook gevoeliger bent voor een zwangerschaps masker

5 jaar geleden

Reactie op Alinda86

Dit is mijn derde zwangerschap, maar heb dat nog nooit gehad 馃き Op het ein ...
Die strepen zijn ook mooi 鈾ワ笍

5 jaar geleden

bij mij pas in de 39e week. En het vreemde is dat mijn dochter van 2 een soort van streep heeft tot haar navel.

5 jaar geleden

Ja bij mij ook sinds een paar dagen! Vind het best apart dat dat 'zomaar' gebeurt 馃檳